آفتاب

نوری:بعید می‌دانم دایی و پروین اختلاف داشته باشند/شانس پرسپولیس و سپاهان برای قهرمانی زیاد است

نوری:بعید می‌دانم دایی و پروین اختلاف داشته باشند/شانس پرسپولیس و سپاهان برای قهرمانی زیاد است

محمد نوری مثل اکثر بازیکنان پرسپولیس از اتفاقاتی که در هفته بیست‌وهفتم رخ داد خوشحال است.

امیر حسین اعظمی:پرسپولیسی‌ها تصور نمی‌کردند دوباره به کورس قهرمانی برگردند ولی توقف 4 مدعی دیگر باعث شد که پرسپولیس با شکست دادن صبا دوباره امید قهرمانی داشته باشد. نوری معتقد است که پرسپولیس برای قهرمان شدن نباید امتیاز از دست بدهد، او در خصوص شرایط تیمش و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می‌دهد.

 

برد روحیه‌بخشی به دست آوردید، درست است؟

بله، درست است. بعد از فشارهایی که از همه طرف روی تیم وجود داشت، این برد بار سنگینی را از روی بچه‌ها برداشت. ما توانستیم یک ماه مانده به عید به هواداران پرسپولیس عیدی بدهیم و آنها هم مثل ما به قهرمانی امیدوار شدند. امیدوارم در بازی‌های آینده نیز انسجام داشته باشیم و اگر قهرمانی می‌خواهیم باید 3 بازی را ببریم.

 

به نظر تو شانس قهرمانی مدعیان یکسان است؟

من فکر می‌کنم شانس پرسپولیس و سپاهان برای قهرمانی بیشتر است. مدعیان دیگر با هم بازی دارند و امتیازهایی که بین آنها رد و بدل می‌شود به سود ما خواهد بود. البته نباید فراموش کرد که ما 3 امتیاز از صدرجدول عقب هستیم و باید در 3 بازی باقیمانده بیشترین امتیاز را بگیریم. امیدوارم تیم‌های دیگر که در کورس قهرمانی هستند بی‌انگیزه نباشند و شاهد فوتبال پاکی باشیم.

 

تعطیلی لیگ به ضرر پرسپولیس شد، درست است؟

قطعا همین‌طور است. ما در حال حاضر شرایط خیلی خوبی داریم و از لحاظ فنی و روحیه، در بهترین سطح ممکن هستیم. ما می‌توانستیم بازی‌های لیگ را به بهترین شکل ادامه دهیم ولی از طرفی بحث ملی هم مطرح است و تیم ملی نیز در اولویت قرار دارد. امیدوارم پرسپولیس آماده‌سازی خوبی داشته باشد و 3 بازی پایانی را ببرد.

 

بازیکنان استقلال در مصاحبه‌های اخیر خود با کنایه گفتند که بی‌تعصب نبودند تا دست به اعتصاب بزند. در این مورد چه صحبتی داری؟

ما کاری به این مسائل نداریم و فقط روی تیم خودمان تمرکز می‌کنیم. همه می‌دانند چه مشکلاتی وجود داشت ولی حالا به خاطر هواداران بازی می‌کنیم و مشکلات مالی را فراموش کردیم.

 

این درست است که دایی و پروین اختلاف شدیدی  با هم دارند؟

این مسائل ارتباطی به ما که بازیکن هستیم ندارد. من بعید می‌دانم پروین و دایی اختلاف داشته باشند و نباید به این مسائل دامن بزنیم. ما در این بازی نشان دادیم که اگر بخواهیم خیلی کارها می‌‌توانیم انجام بدهیم و امیدوارم همه چیز در 3 بازی پایانی به خوبی تمام شود.

 

امسال از عملکرد خودت راضی بودی؟

راستش را بخواهید راضی نبودم. البته من خیلی کم در پست دلخواه خودم یعنی هافبک تهاجمی بازی کردم و با صلاحدید دایی بیشتر در پست هافبک دفاعی به میدان رفتم. گاهی اوقات هم بازی نکردم که این تصمیم سرمربی بود. هر وقت بازی کردم تلاشم را انجام دادم تا خواسته‌های سرمربی را در زمین اجرا کنم. نکته خوشحال‌کننده برای من این است که پرسپولیس امسال تیم خیلی خوبی شده و همه با هم یکدل هستیم. 4 سال هست در این تیم بازی می‌کنم ولی امسال تا الان بهترین تیم را داشتیم و بهترین نتایج را گرفتیم. امیدوارم این نتایج به قهرمانی ختم شود.

 

فکر می‌کنی دایی در پرسپولیس بماند؟

او نقش مهمی در پرسپولیس دارد. دایی خلی زحمت کشید و جوان‌هایی آورد که می‌توانند تا چند سال پرسپولیس را ساپورت کنند.او باید بماند و ثبات در مربیگری خیلی مهم است.

 

چند روز پیش محمد مایلی‌کهن به مبلغ قرارداد تو اشاره کرد و مصاحبه‌های مختلفی انجام داد. در این خصوص چه صحبتی داری؟

من همیشه به پیشکسوتان پرسپولیس احترام می‌‌گذارم و هیچ وقت حرفی نمی‌زنم که ناراحتی به وجود بیاید. مایلی‌کهن نظرش را گفته و من نظری در مورد حرف هایش ندارم ولی بهتر است هر فردی که می‌خواهد در پرسپولیس صحبت کند به تمرین بیاید و ما حرف‌های پیشکسوتان و انتقادهای آنها را گوش می‌دهیم. پرسپولیس خانه آنها است و احترامشان واجب است.

 

راستی پولی که از آندو گرفتی را پس دادی؟

نمی‌توانم در مورد این موضوع حرف بزنم.

 

در مورد وضعیت تیم ملی هم صحبت کن. روند آماده‌سازی ایران تاسف‌آور نیست؟

من معتقدم با این وضعیت نباید از تیم ملی در جام جهانی توقع خاصی داشته باشد. شما ببینید تیم‌هایی مثل کره و ژاپن با چه تیم‌هایی بازی می‌کنند و ما با چه تیم‌های بازی کردیم. بعضی‌ها می‌گویند که باید چشم‌انتظار غیرت ایرانی باشیم ولی این موضوع هم تا یک حدی جواب می‌دهد. من اسم بعضی از حریفان تیم ملی را تا حالا نشنیده‌ام و ما با این وضعیت چگونه می‌خواهیم جلوی آرژانتین بازی می‌کنیم.

 

 

251 41

کد N143349

وبگردی