آفتاب

عیادت استاندار و اهالی خانه مطبوعات ایلام از دو پیشکسوت اطلاع‌رسانی

عیادت استاندار و اهالی خانه مطبوعات ایلام از دو پیشکسوت اطلاع‌رسانی

بر اساس برنامه‌ریزی خانه‌ مطبوعات استان، استاندار ایلام و اهالی این خانه از دو نفر از پیشکسوتان مطبوعات استان که هم‌اکنون در بستر بیماری هستند عیادت کردند.

بر اساس برنامه‌ریزی خانه‌ مطبوعات استان، استاندار ایلام و اهالی این خانه از دو نفر از پیشکسوتان مطبوعات استان که هم‌اکنون در بستر بیماری هستند عیادت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام «محمدرضا مروارید» در اولین دیدار خود به عیادت «فرانکو الوندی» رفت و اظهار کرد: زحمات و تلاش‌های پیشکسوتی همچون آقای الوندی در استان بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه خانواده این پیشکسوت از خانواده‌های فعال فرهنگی در استان ایلام هستند، افزود: در سالیان گذشته که وسایل ارتباطی به آن گونه در ایلام وجود نداشت علی‌رغم تمام مشکلات ولی باز هم همکاری و فعالیت‌های آقای الوندی با نشریه «توفیق» قطع نشد.

مروارید اضافه کرد: الوندی از پیران مطبوعات ایلام است که زحمات و تلاش‌هایش برای همه به ویژه اهالی مطبوعات کاملا روشن است.

اسماعیل رستمی – سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری ایلام نیز ضمن آروزی سلامتی برای تمام پیشکسوتان مطبوعات اظهار کرد: باید اهالی رسانه حق مردم را ادا کنند که ان‌شاءالله آینده‌ای روشن در انتظار فرهنگ استان باشد.

وی با بیان اینکه همه باید دست به دست هم دهیم تا ایلامی آباد داشته باشیم تصریح کرد: خوشبختانه استاندار بومی خود از اهالی مطبوعات ایلام بوده و این برای اهالی رسانه در ایلام امیدبخش است.

رستمی با اشاره به اینکه نباید فراموش کنیم که چه وضعیتی را تحویل گرفته‌ایم، گفت: ساماندهی این وضعیت نیازمند کمک و تلاش همه اقشار است.

سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری ایلام اظهار کرد: عملکرد ما باید به گونه‌ای باشد که خاطرات خوبی از مسئول ایلامی بودن بعد از ما به جای بماند.

عبدالحمید کرمی – سردبیر هفته‌نامه پیک ایلام نیز در این دیدار گفت: آقای الوندی علاوه بر فعالیت‌هایی که در زمینه پژوهش و تحقیقات داشته بعد از بازنشستگی نقش پدری دلسوز برای مطبوعات استان را ایفا کرد و از سرمایه‌های مطبوعاتی ما بوده است.

وی تصریح کرد : امیدواریم بتوانیم با تاسی از پیشکسوتان و بزرگانمان در مسیر ترقی و توسعه استان در زمینه رسانه‌ای و مطبوعاتی قدم‌های موثری برداریم.

کرمی با اشاره به اینکه استاندار بومی ایلام قبل از هر چیز خودش مطبوعاتی بوده و از جنس مطبوعات است، اضافه کرد: وجود این نعمت بزرگ به نوبه خود می‌تواند برای استان مثمرثمر و امیدبخش باشد.

سردبیر هفته‌نامه پیک ایلام با بیان اینکه تلاش ما باید در جهت سربلندی ایلام باشد تا اعتماد دولت به این فرزند ایلام به عنوان استاندار سربلندی همه ایلامیان را به همراه داشته باشد، اظهار کرد: توسعه استان مد نظر همه مسئولان است که خوشبختانه در دولت تدبیر و امید و حضور استانداری از جنس مردم ایلام می‌تواند بیش از گذشته ایلام را به سمت و سوی آبادانی سوق دهد.

وی ادامه داد: مطبوعات می‌تواند در تقویت اخلاق در جامعه کوشا باشد که با حضور تیم جدید مدیریتی در استان و تلاش‌های شبانه‌روزی استاندار و تیم همراهش امیدواریم که فردای ایلام روشن است.

فرانکو الوندی از پیشکسوتان عرصه اطلاع‌رسانی در ایلام و از خبرنگاران روزنامه ابرار نیز که میزبان این دیدار بود، گفت: مسئولان ذیربط باید به هفته‌نامه‌های محلی بیشتر رسیدگی کنند و مشکلاتشان را مرتفع سازند.

وی با اشاره به اینکه مطبوعات همواره باید منعکس کننده واقعیت‌ها باشندف گفت: منافع مردم بر منافع هر کسی و هر چیزی ارجحیت دارد.

بعد از این دیدار مسئولان به دیدار شیرزاد غیاثی از دیگر فعالان عرصه رسانه و اطلاع‌رسانی رفتند و با وی هم دیدار کردند.

غیاثی در این دیدار گفت: مهندس مروارید اول ایلامی و بعد مطبوعاتی و بعد از آن استاندار ایلام است که این‌ها همه بیان کننده این است که ما باید همراه و همیار او باشیم تا سربلندی ایلام را محقق سازیم.

وی خاطرنشان کرد: استاندار بومی در این شرایط برای استان نعمتی بزرگ است که باید قدردان این نعمت باشیم.

به گزارش ایسنا، این دو پیشکسوت رسانه‌ای در حال حاضر در بستر بیماری هستند که از خداوند آرزوی شفا و سلامتی برای آنها داریم.

انتهای پیام

کد N140439

وبگردی