آفتاب

دستگیری باند سارقان منزل در همدان

دستگیری باند سارقان منزل در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری باند سارقان منزل و کشف تعدادی اقلام مسروقه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه همدان و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان همدان، سرهنگ "رسول مرادی" با اعلام این خبر، اظهار کرد: ماموران یگان امداد شهرستان همدان در حین گشت زنی در سطح شهر به یک دستگاه تاکسی پژو زرد رنگ 405 با دو نفر سرنشین مظنون شده و خودرو مورد نظر را توقیف کردند.

وی افزود: پس از توقیف خودرو، در بازرسی از آن یک قبضه کلت پلاستیکی فندکی به رنگ استیل، یک عدد شوکر مشکی رنگ، یک عدد کلاه پشمی نقاب‌دار، یک عدد جعبه که شامل ابزارآلات برای باز کردن درب منزل و خودروها استفاده می‌شود، یک عدد سوئیچ زانتیا، دو عدد کارت سوخت موتورسیکلت، دو تخته فرش دستبافت 12 متری، یک دستگاه تلویزیون LCD، یک دستگاه آیفون تصویری سفید رنگ، یک دستگاه دی وی دی، دو عدد باند سینمای خانگی رومیزی مشکی رنگ، یک عدد ریسیور، یک دستگاه تهیه بوخورساز نقره‌ای، یک عدد قلیان، یک عدد زیرسیگاری عتیقه و همچنین دو دستگاه موبایل لنزدار کشف شد.

مرادی ادامه داد: در بازجویی از متهمان، راننده خودرو اظهار کرد این دو نفر را از ترمینال اتوبوس‌های همدان به صورت دربستی با وسایل مذکور سوار کرده‌ام اما مقصد آنان مشخص نبود و دو نفر سرنشین خودرو نیز اعلام کردند وسایل مذکور را با اتوبوس مسافربری از کرج به همدان انتقال داده‌اند که احتمال سارق بودن آنان متصور است.

وی تصریح کرد: شلوار یکی از متهمان از ناحیه سمت راست پاره و از ناحیه دست چپ نیز دچار پارگی و خون‌ریزی شده بود که آثار خون نیز بر روی تلویزیون ال سی دی مشهود بود که احتمال می‌رود در حین فرار صدمه و آسیب دیده باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان در پایان گفت: متهمان به همراه اموال مکشوفه برای بررسی بیشتر و سیر مراحل قانونی تحویل پلیس آگاهی استان همدان شدند.

انتهای پیام

کد N140248

وبگردی