آفتاب

لرستان آماده پذیرایی از پنج میلیون گردشگر نوروزی‌

لرستان آماده پذیرایی از پنج میلیون گردشگر نوروزی‌

استاندار لرستان گفت: با برنامه‎ریزی‎های انجام شده، در ایام نوروز آمادگی لازم برای استقبال و پذیرایی از پنج میلیون گردشگر ورودی به استان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه لرستان، هوشنگ بازوند در ستاد تسهیلات سفر نوروزی استان افزود: برنامه‎ریزی‎های لازم در خصوص فراهم شدن زمینه اقامت شبانه‎روزی بیش از 500 هزار گردشگر نوروزی نیز در ایام تعطیلا نیز فراهم شده است.

وی با اشاره به ایجاد یک هزار و 500 کلاس درس برای اسکان و اقامت مسافران نوروزی در استان، اظهار کرد: برای موفقیت در برنامه‎های نوروزی، استقبال و پذیرایی شایسته از مسافران نوروزی، همکاری و هماهنگی بسیار مناسبی در سطح دستگاه‎های استان برقرار شده است.

استاندار با بیان اینکه تمامی دستگاه‎ها باید با جدیت در طرح تسهیلات سفرهای نوروزی مشارکت و همراهی کنند، گفت: وجود هرگونه ضعف و یا کمبودی در برنامه‎های نوروزی استان به طور یقین موجب نارضایتی گردشگران و ایجاد تبعات منفی در رونق صنعت گردشگری استان خواهد شد.

مهندس بازوند ادامه داد: یک هزار تخته چادر هلال احمر نیز در نقاط مختلف استان و در کمپ‎های موقت اسکان گردشگران نوروزی استان برپا خواهد شد. رویکرد برنامه‎های فرهنگی دستگاه‎های استان در نوروز 93، معرفی ظرفیت‎های استان و جذب سرمایه‎گذار در بخش‎های مختلف با تبلیغ و معرفی جاذبه‎های گسترده تفریحی و توریستی لرستان است.

استاندار با تاکید بر رفتار مناسب و در خور شان مسافران نوروزی گفت: خدمات رایگان شهرداری‎ها به مسافران همچون سال گذشته استمرار خواهد داشت.

وی با اشاره به گشت‎زنی 15 دستگاه خودروی پلیس نامحسوس در محورهای مواصلاتی استان تصریح کرد: کشیک مراکز درمانی و بیمارستان‎های استان نیز در ایام نوروز به صورت 24 ساعته فعالیت خواهند کرد.

انتهای پیام

کد N140179

وبگردی