آفتاب
رییس کارخانه سیمان کرمان عنوان کرد:

کارخانه سیمان، شناسنامه صنعت کرمان است

کارخانه سیمان، شناسنامه صنعت کرمان است

رییس کارخانه سیمان کرمان گفت: سیمان کرمان شناسنامه کرمان است و صنعت کرمان را روزی با سیمان کرمان می‌شناختند.

کرمان-ایلنا: رییس کارخانه سیمان کرمان گفت: سیمان کرمان شناسنامه کرمان است و صنعت کرمان را روزی با سیمان کرمان می‌شناختند.
به گزارش ایلنا از کرمان آقاملایی در آیین تودیع و معارفهٔ مدیرعامل گروه صنایع سیمان کرمان گفت: انتظار می‌رود این میراث کهن پاس داشته و حفظ شود و به عنوان شاخص در مرکز استان کرمان ارایه خدمت کند.
وی مدیرعامل جدید را یکی از پیشکسوتان صنعت کشور دانست و اظهار امیدواری کرد: در سایهٔ برکت حضور وی و الطاف الهی آینده بهتر و درخشان‌تری برای سیمان کرمان ترسیم شود.
وی افزود: سیمان کرمان به عنوان یکی از قدیمی‌ترین صنایع استان در سال ۴۶ ثبت و در سال ۴۹ اولین خط با ۳۰۰ تن تولید آغاز به کار کرد.
وی اظهار داشت: این کارخانه تا سال ۵۸ با افزایش ۱۳ برابری تولید به ظرفیت اسمی ۱۶۰۰ تن کلینکر رسید که یک رقم بی‌سابقه‌ای است.
وی تصریح کرد: متاسفانه از ۵۸ تاکنون کارخانه پیشرفتی نداشته و اکنون یک کارخانه قدیمی با راندمان پایین است که نیاز به بازسازی اساسی و تحول جدی و بنیادی دارد.
رییس کارخانه سیمان کرمان با بیان این‌که کارخانهٔ سیمان کرمان بر پایه‌ و شالوده‌های اساسی بنا شده است و جا برای توسعه دارد؛ اظهار داشت: این کارخانه از منابع معدنی بسیار غنی برخوردار است و این منابع در دسترس، ارزان و سهل‌الوصول هستند.
وی افزود: بهره‌بردار اصلی این معادن کارخانهٔ سیمان کرمان است؛ ضمن این‌که نیروی انسانی بسیار باتجربه‌ای در این کارخانه وجود دارد که باید از توانایی و پتانسیل این نیرو به خوبی استفاده کرد.
وی گفت سیمان کرمان در سال ۵۱ وارد بازار سهام شده و جز قدیمی‌ترین صنایع کشور است.
مهندسآقاملایی اظهار امیدواری کرد: بتوانیم از توانایی‌ها و قابلیت‌های مهندس حیدری‌ملایر با همراهی سایر نهاد‌ها از جمله صنعت، معدن و تجارت، محیط زیست و منابع طبیعی استفاده کنیم.

کد N140165

وبگردی