آفتاب
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی:

توسعه ورزش در شهرستان‌ها مهم‌ترین عامل پیشرفت ورزش آذربایجان شرقی است

توسعه ورزش در شهرستان‌ها مهم‌ترین عامل پیشرفت ورزش آذربایجان شرقی است

نشست تخصصی هیات تنیس روی میز آذربایجان‌شرقی برگزار شد.

ایلنا: مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: توسعه ورزش در شهرستان‌ها مهم‌ترین عامل پیشرفت ورزش استان است و هیات تنیس روی میز استان با توجه به این مقوله مهم و سیاست کاری و برنامه ریزی بر شهرستان‌ها توانسته گام‌های مناسبی برای این رشته بردارد.
به گزارش خبرنگار ایلنا سید محمد شروین اسبقیان که در نشست تخصصی هیات تنیس روی میز آذربایجان‌شرقی سخن می‌گفت افزود: تنیس روی میز آذربایجان‌شرقی می‌تواند با توجه به پیشینه طلایی و پتانسیل‌های موجود و توانایی‌های بالقوه خویش و توجه به بیشتر به جوانان و نوجوانان، استعدادیابی و قهرمانان و سرمایه‌های خود و برگزاری اردو‌های مختلف و حتی حضور مربیان طراز اول کشور و استفاده از تجربیات مربیان خارجی و برگزاری رقابت‌های کشوری در بازی‌های آسیایی، قهرمانی جهان و آسیا نماینده‌ای داشته باشد.
وی در ادامه بر اولویت قرار دادن مسائل فرهنگی و اخلاقی، توجه به ورزش بانوان، ورزش شهرستان‌ها، افزایش سرانه ورزشکاران سازمان یافته، همگانی کردن رشته تنیس روی می‌ز، توجه به اوقات فراغت نوجوانان و برگزاری جشنواره تابستانی تاکید کرد.
لازم به ذکر است با حضور سید محمد شروین اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی، رییس، نائب رییس، دبیر، خزنه دار هیات‌های ورزشی، معاون امور ورزشی و کار‌شناسان حوزه ورزش نشست تخصصی هیات تنیس روی میز آذربایجان شرقی برگزار شد.

کد N140080

وبگردی