آفتاب

شرکتهای مسافربری از تردد وسائط نقلیه دارای نقص فنی جلوگیری کنند

شرکتهای مسافربری از تردد وسائط نقلیه دارای نقص فنی جلوگیری کنند

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان از آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی برای ارائه خدمات مطلوب به مردم در نوروز خبر داد و گفت: شرکت‌های مسافربری از تردد وسائط نقلیه دارای نقص فنی جلوگیری کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه همدان، "گودرز محمودی" در اولین جلسه هماهنگی سفرهای نوروزی بر ضرورت برنامه‌ریزی و ایجاد تسهیلات لازم برای دسترسی شهروندان استان به ناوگان عمومی مناسب و ارائه خدمات مطلوب به مردم در نوروز تاکید کرد.

وی ادامه داد: تمام همت رانندگان، متصدیان، مهمانداران و تمام مسئولان در امر جابه‌جایی مسافر باید در جهت ارتقاء سفرهای ایمن و بی‌خطر باشد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان خاطرنشان کرد: با توجه به اجرای طرح نوروزی از 25 اسفند سال جاری تا 15 فروردین 93 برنامه‌ریزی‌های لازم برای ارائه خدمات با سطح کیفی بالا انجام شده است.

محمودی یادآور شد: شرکت‌های مسافربری علاوه بر دقت و نظارت در برقراری سرویس‌های فعال ملزم به هماهنگی لازم برای در اختیار داشتن سرویس‌های جایگزین نیز در سریع‌ترین زمان هستند.

وی با بیان اینکه نظارت کامل بر وضعیت شرکت‌های مسافربری توسط بازرسان این اداره کل در تمام طول سال انجام می‌شود، ادامه داد: بازرسی از چگونگی خدمات دهی به مسافران و وضعیت ناوگان فعال در هریک از شرکت‌ها به لحاظ ایمنی و کیفیت خدمات دهی در ایام نوروز با حساسیت بیشتری پیگیری می‌شود.

به گفته محمودی جلوگیری از تردد وسائط نقلیه دارای نقص فنی، احترام به حقوق مسافران، حرکت خودروها در زمان مقرر، ارائه خدمات با کیفیت، حفظ نظم و آرامش، ارائه امکانات رفاهی در اتوبوس و توقف در زمان و مکان مناسب برای اقامه نمازوصرف غذا، در راس برنامه‌های این اداره کل برای فراهم کردن سفری ایمن و لذت بخش برای مسافران نوروزی قرار دارد.

وی با توجه به تجربه سال‌های گذشته در خصوص تراکم مسافر در مسیرهای خاص خطاب به مدیران شرکت‌های مسافرتی گفت: با توجه به حجم بالای سفر در محورهایی همچون مشهد، شیراز، اهواز و اصفهان نسبت به شناسایی مسیرهای پر ازدحام و تامین ناوگان‌های عمومی مورد نیاز این مسیرها و تعامل با سایر استان‌ها در این زمینه اقدام کنند.

انتهای پیام

کد N139968

وبگردی