آفتاب
استاندار فارس:

اقتصاد دولتی پاسخگوی نیاز‌های جامعه نیست

اقتصاد دولتی پاسخگوی نیاز‌های جامعه نیست

استاندار فارس گفت: امروز دیگر اقتصاد دولتی پاسخگوی نیازهای جامعه نیست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی فارس، دکتر «سیدمحمد احمدی»، عصر دیروز(شنبه سوم اسفندماه) در جلسه‌ی شورای اداری استان فارس که با حضور وزیر اطلاعات برگزار شد، با تأکید بر لزوم تغییر جایگاه استان در رتبه‌ی کسب و کار، گفت: اقتصاد دولتی در گذر زمان نشان داد که پاسخگوی نیاز جامعه نیست و به همین لحاظ باید بکوشیم تا با وارد کردن بخش خصوصی، ظرفیت‌های استان را فعال کنیم.

احمدی با بیان اینکه دولت ممانعتی برای فعالیت سرمایه‌گذار ندارد، خاطر نشان کرد: حجم فراوان نقدینگی در جامعه را با مدیریت صحیح می‌توان به تولید و اشتغال تبدیل کرد.

وی با تصریح اینکه حجم زیاد معوقات بانکی خود سبب، ایجاد ترس در اعطای تسهیلات شده است، ادامه داد: ما باید برای کشور الگو باشیم نه عبرت.

احمدی با تصریح اینکه بیکاری مادر همه‌ی مفاسد در هر اجتماعی است، گفت: راهی جز حمایت از بخش خصوصی و تلاش برای رونق سرمایه‌گذاری پاک و اثربخش نداریم.

استاندار فارس با بیان اینکه امسال و در ایام مبارک دهه‌ی فجر، 1400 میلیارد تومان طرح عمرانی در قالب 500 پروژه در این استان به بهره‌برداری رسید، گفت: چنین حجمی از پروه‌های عمرانی سند گویای خدمت‌گذاری نظام جمهوری اسلامی است.

احمدی با قدردانی از حضور پرشور مردم در روز 22 بهمن‌ماه، راهپیمایی پرشور و شعور مردم را در این روز، پاسخی محکم و قاطع به یاوه‌گویان غرب دانست و گفت: این مردم ولایت‌مدار هستند و باید بدون منت به آنان خدمت کرد.

استاندار فارس هم‌چنین با ابراز خرسندی از برگزاری سی و ششمین دوره‌ی مسابقات قرآنی در شهر مقدس شیراز، خاطرنشان کرد: این مسابقات نعمتی بزرگ برای مردم فارس به‌شمار می‌رود که با هدایت آیت‌الله ایمانی، نماینده‌ی ولی‌فقیه در استان، به‌نحو شایسته‌ای در حال برگزاری است.

وی یادآور شد: همه‌ی مسئولان نظام می‌کوشند که مردم احساس امنیت و آرامش داشته باشند و در این راستا مسئولان انتظامی و اطلاعاتی استان، فعالیت‌های ارزنده‌ای داشته و دارند.

انتهای پیام

کد N139854

وبگردی