آفتاب

آزمایش اعتیاد راننده اتوبوس حادثه جاده هراز مثبت گزارش شد

آزمایش اعتیاد راننده اتوبوس حادثه جاده هراز مثبت گزارش شد

گرگان - ایرنا - رییس پلیس راه استان گلستان گفت: متاسفانه آزمایش اعتیاد راننده اتوبوس گرگان به کرج که منجر به حادثه و درگذشت تعدادی از هموطنانمان در جاده هراز گردید مثبت گزارش شده است .

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ ˈعلیرضا قدمیˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: یکی از مواردی که به تازگی انجام شده، آزمایش اعتیاد بوده که متاسفانه نتیجه آن مثبت بوده که به طور طبیعی بی ‎تاثیر در این سانحه نبوده است.

وی با اشاره به تصادفی دیگر که منجر به فوت یک گلستانی شد، اظهار کرد: یک مورد تصادف هم روز گذشته منجر به فوت شده که این سانحه در محور گرگان به سمت نوکنده بوده است.

وی ادامه داد: این حادثه در نتیجه حرکت با دنده عقب یک دستگاه کامیون بوده که با عابری برخورد کرده است.

قدمی گفت: این نوع حادثه از آن دسته حوادثی است که هر ازچند گاهی شاهد آن هستیم و برابر آئین ‎نامه همراه داشتن یک شاگرد و یا کمک راننده برای خودروهای سنگین باری و مسافری الزامی شده که متاسفانه این راننده کامیون این موضوع را رعایت نکرده و در حال حرکت با دنده عقب با عابری که منتظر خودرویی بوده برخورد کرده و منجر به فوت این عابر پیاده شد.

رییس پلیس راه های گلستان افزود: من از رانندگانی که در این زمینه فعالیت دارند، تقاضا دارم، دقت بیشتری را داشته باشند تا شاهد چنین حوادث جبران‎ ناپذیری نباشیم.

وی یادآور شد: اکنون وضعیت تصادفات در این استان بر اساس آمارهای نخست در بهمن‎ ماه سال جاری 30 درصد در تصادفات فوتی و 25 درصد در تصادفات جرحی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته کاهش داشته ‎است.

وی در خصوص وضعیت جاده ای گلستان گفت: اکنون ترافیک در جاده ‎های استان به صورت روان در جریان است و با توجه به این که به طور معمول در روزهای آخر هفته حجم سفرهای بین شهری در جاده ‎های استان بیشتر می ‎شود تیم‎ های گشتی پلیس‎راه استان هم با جدیت و دقت بیشتری جاده ‎ها را پوشش می‎ دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش تراکم ترافیک در راه ‎های استان با نزدیک شدن به روزهای پایان سال رانندگان عزیز برنامه ‎ریزی را به صورتی انجام دهند که شتاب و عجله‎ ای برای رسیدن به مقصد وجود نداشته باشد تا حادثه ‎ای رخ ندهد.

7467/579/506
کد N139132

وبگردی