آفتاب
نکوداشت شهدای هسته‎ای؛

سردار سراج: با تجهیز شدن به بصیرت می‎توان راه شهدا را ادامه داد

سردار سراج: با تجهیز شدن به بصیرت می‎توان راه شهدا را ادامه داد

سردار سراج گفت: با تجهیز شدن به بصیرت می‎توان راه شهدا را ادامه داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، استاد دانشگاه امام حسین(ع) در اولین سالگرد شهیدان مهدی فطرس و فرشید کلالی و نکوداشت شهدای هسته‎ای در سالن دانشگاه پیراپیزشکی بروجرد، بیان کرد: آنچه که امروز بیش از هر چیز دیگری به آن نیاز داریم استقامت در مسیر اصول و ارزش‎های انقلاب اسلامی است.

سردار رضا سراج اظهارکرد: این همان راهی است که شهدای ما انتخاب کردند و خداوند به برکت این استقامت توفیق شهادت را به آنها عطا کرد.

وی تصریح کرد: شهدا بر سه نکته مهم پای ‎کار ولایت ایستادند، ادامه دادن راه شهدا و حفظ این اصول و ارزش‎های انقلاب در وصیت‎نامه‎های خود بر آن تکیه کرده‎اند.

استاد دانشگاه امام حسین(ع) اضافه کرد: اگر بخواهیم به این سه سفارش شهدا عمل کنیم باید خود را به بصیرت مجهز کنیم چون با تجهیز شدن به بصیرت می‎توان ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

سردار سراج با بیان اینکه با تجهیز شدن به بصیرت می‎توانیم از حریم ولایت و اصول و ارزش‎های انقلاب پاسداری و آنها را تثبیت کنیم، گفت: امروز بیش از هر چیز دیگری به معنویت نیاز داریم.

وی افزود: مسئله بصیرت به منزله آگاهی، شناخت زمان، شناخت دشمن، حیله‎های دشمن، شناخت حق و امام حق محسوب می‎شود.

استاد دانشگاه امام حسین(ع) اظهار کرد: بصیرت، راهنما و قطب‎نمایی است که به ما کمک می‎کند در راه شهدا و مسیر ولایت حرکت کنیم و پاسدار خون شهدا باشیم.

سردار سراج با بیان اینکه بصیرت بیش از هر زمان دیگری لازم است، تصریح کرد: محفل شهدا، یاد آن‎‎ها، نام آنها و مجالس آنها باید بصیرت‎آفرین باشد.

وی با اشاره به اینکه با عزت‏ طلبی دستاوردهای بسیاری را به دست آورده‎ایم، اضافه کرد: رشد و پیشرفت کشور، الهام‎بخش شدن برای سایر کشورها و جلوگیری از طمع‎ورزی دشمن دستاوردهایی است که با عزت‎طلبی به دست آورده‎ایم.

استاد دانشگاه امام حسین(ع) اضافه کرد: امروز هر آنچه که به دست آورده‎ایم به واسطه استقلال ‎طلبی است.

در این مراسم جمعی از مسئولین شهرستان بروجرد و خانواده‎های شهیدان فطرس و کلالی حضور داشتند و برنامه‏‌های مختلفی اجرا شد.

انتهای پیام

کد N139085

وبگردی