آفتاب

نماینده مجلس: ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی تشکیل شود

نماینده مجلس: ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی تشکیل شود

تبریز - ایرنا - رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی خواستار تشکیل ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی برای محقق شدن اهداف سیاست های ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب شد.

ˈ رضا رحمانی ˈ شنبه به خبرنگار ایرنا، گفت: تشکیل مرکزی بالادستی با عنوان ستاد راهبردی یا شورای عالی اقتصاد مقاومتی برای پیگیری مستمر سیاست های آن ضروری است و این کمیسیون این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

وی افزود: پیگیری مستمر چنین مرکزی می تواند در تحقق هر چه سریع تر و بهتر سیاست های مد نظر رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی مثمرثمر واقع شود.

وی گفت: استقبال سران قوا از این سیاست ها نشانه بسیار خوبی است و امیدواریم این روند ادامه پیدا کرده و تحقق سیاست های ابلاغی رهبری هر چه سریع تر عملی شود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: خطاب این سیاست ها به همه مسوولان، اقشار مختلف مردم است و مردم با خرید کالاهای ایرانی و دولت و مجلس نیز با فراهم کردن زمینه برای اجرایی شدن سیاست های آن می توانند از اقتصاد مقاومتی حمایت کنند.

رحمانی یادآوری کرد: اگر درگذشته به انتظارات رهبری در مورد نامگذاری سال ها و بیانات معظم له توجه بیشتری می شد اکنون اقتصاد ما آسیب پذیری به مراتب کمتری داشت و مسایل تحریم و غیر تحریم تاثیری در اقتصاد کشور نداشت.

وی تاکید کرد: به طور قطع نتیجه سیاست های اقتصاد مقاومتی منجر به اشتغالزایی، درآمد بیشتر مردم و کشور، رفاه و آسایش بیشتر برای مردم خواهد بود و انتظار می رود همه اقشار از این سیاست ها حمایت و به بندهای مختلف آن عمل کنند.

7237/587/ 1495
کد N139075

وبگردی