آفتاب

احداث واحدهای کارگاهی صنایع‌دستی در شهرک شماره یک اردبیل

احداث واحدهای کارگاهی صنایع‌دستی در شهرک شماره یک اردبیل

مدیرعامل شرکت‌ شهرک‌های صنعتی استان اردبیل عمده مزیت احداث واحدهای کارگاهی صنایع‌دستی در شهرک شماره یک اردبیل، واقع شدن شهرک در محدوده شهری و نیز دسترسی آسان به شهر است.

به گزارش ایسنا؛ محمد ملاطفی در بازدید از شهرک صنعتی شماره یک اردبیل از واگذاری زمین برای احداث واحد کارگاهی صنایع‌دستی در شهرک صنعتی شماره یک اردبیل خبر داد.

وی گفت: این زمین‌ها که طی مصوبه هیئت دولت برای احداث واحد کارگاهی به تصویب رسیده در راستای ساماندهی و متمرکز کردن واحدهای صنایع‌دستی در شهرک صنعتی شماره یک اردبیل است.

وی ادامه داد: این شرکت بر اساس تفاهمنامه منعقده با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان و با معرفی فعالان در زمینه صنایع‌دستی اقدام به واگذاری زمین برای احداث واحد کارگاهی می‌کند.

مدیرعامل شرکت‌ شهرک‌های صنعتی استان اردبیل زمین مورد نظر برای واگذاری را چهار هزار متر‌مربع اعلام کرد و افزود: این واحدهای کارگاهی در متراژ 85 متری و به صورت نقد و اقساط به متقاضیان واگذار خواهد شد.

ملاطفی ادامه داد: عمده مزیت احداث واحدهای کارگاهی صنایع‌ دستی در شهرک شماره یک اردبیل، واقع شدن شهرک در محدوده شهری و نیز دسترسی آسان به شهر است.

وی گفت: در راستای یکسان‌ سازی و رعایت اصول فنی و مهندسی احداث واحدهای کارگاهی بر اساس تیپ و نقشه مورد تایید این شرکت اجرا خواهد شد.

شهرک صنعتی شماره یک اردبیل با مساحت در حدود 64 هکتار به عنوان اولین شهرک صنعتی احداث شده در استان اردبیل است.

انتهای پیام

کد N139014

وبگردی