آفتاب

تابش راه‌اندازی نمایندگی کنسولی وزارت خارجه در یزد را خواستار شد

تابش راه‌اندازی نمایندگی کنسولی وزارت خارجه در یزد را خواستار شد

نماینده مردم اردکان در بازدید از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و در جمع شورای مدیران ستادی خاطرنشان کرد که این اداره با آحاد مختلف مردم خصوصاً کارگران شریف و اقشار آسیب‌پذیر که عمدتاً در شکل‌گیری انقلاب و دفاع از آن نقش محوری داشته‌اند، پیوند و تعامل زیادی دارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه یزد، محمدرضا تابش با بیان این‌که «عملکرد مطلوب و جلب رضایت جامعه هدف، باید به عنوان یک راهبرد اساسی مدنظر قرار گیرد.»، اهتمام به تربیت نیروی انسانی کارآمد که بتواند منطبق بر استانداردهای روز دنیا و واقعیات و نیازهای جامعه، ماموریت‌های محوله را به انجام برساند ضروری برشمرد و گفت: باید آموزش کارفرمایان، کارگران و تمام عواملی که در تولید و ارائه خدمات نقش‌آفرین هستند، مدنظر قرار گیرد.

وی هم‌چنین با بیان این‌که «در قانون اساسی به حمایت از بخش تعاون توجه ویژه‌ای شده است» اظهار کرد: روح انقلاب نیز مقوم تعاونی‌هاست و در بند 2 اصل 43 به اعطای تسهیلات بدون بهره به تعاونی‌ها تاکید شده که متاسفانه از آن غفلت شده است و دولت و مجلس باید توجه ویژه‌ای به این امر معطوف دارند.

وی کارگران زحمتکش و صبور استان را انسان‌هایی شریف، متعهد و متدین توصیف و بر لزوم رفع مشکلات آنان تاکید کرد و گفت: امنیت شغلی کارگران یکی از پایه‌های مهم امنیت در جامعه است و از وظایف دینی ما نیز محسوب می‌شود.

عضو هیات رییسه فراکسیون کارگری مجلس، آن‌چه «خالی ماندن حدود 50 درصد ظرفیت چارت سازمانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان» خواند را چالشی برای ارائه خدمات مطلوب به مردم دانست و از مسئولان امر در استان و وزارتخانه خواست این مشکل و نیاز را حل کنند.

وی اظهار کرد: با توجه به حجم زیاد مهندسین، تکنسین‌ها و کارگرانی از اتباع خارجی مرتبط با صنایع، ضرورت راه‌اندازی نمایندگی کنسولی وزارت خارجه در یزد کاملاً محرز است و ان‌شاالله با پیگیری‌هایی که انجام خواهد شد، این امر عملی شود.

وی بر فراهم آوردن بستر سرمایه‌گذاری گسترده در استان یزد و تسریع در استفاده واحدهای واجد شرایط از اعتبارات صندوق توسعه ملی تاکید کرد.

انتهای پیام

کد N139012

وبگردی