آفتاب

گلایه‌های یک سرمایه گذار در خراسان شمالی: زیرساخت تصمیم گیری‌های بزرگ در استان وجود ندارد

گلایه‌های یک سرمایه گذار در خراسان شمالی: زیرساخت تصمیم گیری‌های بزرگ در استان وجود ندارد

مدیرعامل بزرگترین پروژه اقتصادی در خراسان شمالی معتقد است که این استان برای تصمیمات بزرگ نیاز به تعیین تکلیف از سوی مرکز دارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خراسان شمالی ظهر امروز مهندس شمس الدین شهروا در جمع خبرنگاران گفت: با وعده‌های بسیار زیادی از سوی مسئولین به استان دعوت شدم ولیکن با چالش‌های اداری زیادی روبرو گشتم.

مدیرعامل مجتمع هماگ بجنورد افزود: از سوی ثروتی نماینده مردم در مجلس، شهردار و شورای شهر وقت جهت سرمایه گذاری و ساخت پروژه‌ای چند منظور از بندرعباس به بجنورد آمدم. برخورد خوب مسئولین مرا راغب کرد که در این شهر سرمایه گذاری کنم اما برخورد مناسب اداری با من نشد.

وی با تاکید براینکه برخورد مناسب با سرمایه گذاران باید در رفتار اداری و اجرایی صورت گیرد یادآور شد: پروسه گرفتن مجوزها در خراسان شمالی برای پشیمان شدن سرمایه گذاران از سرمایه گذاری در استان کافی است.

به اعتقاد شهروا همکاری لازم با سرمایه گذاران در استان وجود ندارد.

وی افزود: زیرساخت‌های تصمیم گیری‌های بزرگ در استان وجود ندارد و مدیران برای این قبیل تصمیمات منتظر تعیین تکلیف از سوی وزارتخانه متبوع خود می باشند.

شهروا ادامه داد: مدیران پیش بینی کارهای بزرگ در استان را نکرده‌اند و استان در این خصوص فاقد زیرساخت‌های لازم برای تصمیم گیری است.

وی معتقد است که بین بدنه مدیریتی استان، هماهنگی لازم جهت تصمیمات بزرگ وجود ندارد.

مدیرعامل مجتمع هماگ بجنورد در خصوص مشخصات فنی این پروژه گفت: این مجتمع در سه فاز تجاری و تفریحی، دی کلینیک و هتل در زمینی به وسعت 120 هزار مترمربع در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه این پروژه پس از پدیده شاندیز بزرگترین مجموعه در استان‌های خراسان می‌باشد حجم سرمایه گذاری در این پروژه تا پایان ساخت آن را نزدیک به 300 میلیارد ریال برآورد کرد.

شهروا اظهار داشت: این پروژه دارای 850 واحد تجاری، هایپر مارکت، رستوران و کافی شاپ‌های متعدد، سینما، شهربازی سرپوشیده، هتل 5 ستاره و .. می باشد.

وی با بیان اینکه پروسه ساخت این مرکز از 5 تیرماه سال گذشته آغاز شده است خاطرنشان کرد: به رقم زمستان‌های طولانی در خراسان شمالی هم اینک 10 درصد از برنامه زمانبندی شده جلوتر هستیم.

وی پیش بینی کرد این پروژه تا 3 سال دیگر به بهره بهره برداری برسد.

انتهای پیام

کد N138911

وبگردی