آفتاب

حضور فعال بانوان در مسابقات سراسری قرآن در فارس

حضور فعال بانوان در مسابقات سراسری قرآن در فارس

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس گفت: در سی و ششمین دوره از مسابقات سراسری قرآن اوقاف، شاهد حضور فعال بانوان در عرصه رقابت‌ها و همچنین بهر‌ه‌گیری از فضای فرهنگی ایجاد شده هستیم.

به گزارش سرویس «زنان» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه فارس، سیده معصومه دستغیب با اشاره به اینکه اگر فردی فقط نگاه به آیات قرآنی بکند از ثواب آن برخوردار می‌شود، افزود: این امید را داریم که برگزاری این مسابقات تاثیر خودش را برمردم و سبک زندگی آنها بگذارد و فضای قرآنی بر فارس حاکم شود.

رئیس کمیته بانوان ستاد برگزاری سی و ششمین دوره‌ مسابقات قرآن کریم، گفت: این بخش از مسابقات به دلیل تاثیر ویژه‌ای که در زمینه‌ فرهنگ‌سازی در میان خانواده‌ها خواهد داشت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مدیرکل امور بانوان استانداری فارس بیان کرد: مجموعاً 24 کلاس آموزشی همزمان با برگزاری این مسابقات در رشته‌های قرائت، حفظ، ترتیل و تفسیر برگزار می‌شود.

دستغیب با اشاره به این که حدود 35 محفل و کرسی قرآنی ویژه بانوان در شیراز و شهرستان‌های فارس در حال برگزاری است، افزود: 10 نفر از قاریان و حافظان برجسته و حدود 211 نفر از افراد شرکت کننده، در بخش بانوان در سی و ششمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم شرکت دارند و 18 بانوی قرآنی این رقابت‌ها را داوری می‌کنند.

انتهای پیام

کد N138870

وبگردی