آفتاب

تاکید مدیرعامل آب منطقه‌ای گیلان بر استفاده از ظرفیت کارآمد و اثرگذار بخش خصوصی

تاکید مدیرعامل آب منطقه‌ای گیلان بر استفاده از ظرفیت کارآمد و اثرگذار بخش خصوصی

مدیرعامل آب منطقه‌ای گیلان گفت: یکی از موثرترین و کاربردی‌ترین فرصت‌های پیش‌رو، ظرفیت کارآمد و اثرگذار بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران غیردولتی است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه گیلان و به نقل از روابط عمومی آب منطقه‌ای گیلان، مهندس سیف‌الله آقابیگی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل آب منطقه‌ای گیلان با اشاره به فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش آب استان گفت: در راه توسعه گیلان نگاه ما به مقوله آب باید چنان باشد که در سند چشم‌انداز تعریف شده و باید تمامی مبادی ذیربط دست به دست هم داده تا با حمایت و مشارکت بخش خصوصی گیلانی آبادتر و توسعه‌یافته‌تر از اکنون را پدید آوریم.

وی در ادامه گفت: فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش آب مطمئن و بی‌شمار بوده و لازم است تا برای توسعه گیلان از تمامی ظرفیت‌ها استفاده شود و یکی از موثرترین و کاربردی‌ترین فرصت‌های پیش‌رو، ظرفیت کارآمد و اثرگذار بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران غیردولتی است که باید با حمایت از آنان سیمای استان را به جایگاه برتری که در خور شان و نیاز مردم فرهیخته‌اش است برسانیم.

مدیرعامل آب منطقه‌ای گیلان افزود: با پیگیری‌های به عمل آمده بیش از 1250 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در اجرای طرح‌های سد، شبکه و نیروگاه‌های گیلان صورت پذیرفته که هر کدام از دوره مالی 3، 4 و 7 ساله برخوردار بوده‌اند.

آقابیگی گفت: برای اینکه بتوانیم در توسعه بیش از پیش استان به بالاترین سطوح دست پیدا کنیم باید نگاه‌ها را تغییر داده و به صورت کاربردی از تمامی ظرفیت‌ها آنگونه که مدنظر رهبر معظم انقلاب است استفاده کنیم.

انتهای پیام

کد N138869

وبگردی