آفتاب

همه برای کمک به دولت تدبیر و امید تلاش کنند

همه برای کمک به دولت تدبیر و امید تلاش کنند

ایرنا - یزد - معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری گفت :همه آحاد جامعه باید دست به دست یکدیگر داده و برای حل معضلات جامعه و کمک به دولت تدبیر و امید تلاش کنند.

به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا، مرتضی بانک در همایش حزب اعتدال و توسعه استان یزد افزود: برای رفع مشکلات جامعه باید همه تلاش کنند و از تمام سلیقه ها و گرایش های سیاسی استفاده شود.

وی گفت : با همه هجمه های خارجی و داخلی که برای جمهوری اسلامی ایران وجود داشته و دارد ، هنوز این انقلاب پابرجاست چون همه با هم بودیم و هستیم .

بانک افزود: فقط نباید گله و شکایت در این جلسات مطرح شود بلکه همکاری و همفکری هم باید باشد و مسوولان دولت تدبیر و امید تمام تلاش خود را به کار گرفته و با صبر و حوصله و دادن زمان، برنامه ها را اجرا کرد.

معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری ادامه داد: هیچ کس برای پست و مقام نیامده و فقط هدف خدمت در سنگری دیگر است اما به طور قطع تفکری که برنده شده و افرادی را می خواهد که به آن تفکر معتقد باشند .

وی گفت: ما به نسل جوان و دانشجوی جامعه افتخار می کنیم و نباید فکر کنیم که همه مشکلات را باید مسوولان حل کنند بلکه باید با پیگیری و پافشاری و انتقال مشکلات برای رفع آنها تلاش کنیم چرا که دولت نیز از خود مردم است.

وی تأکید کرد : اگر عده ای فکر می کنند با ایجاد اختلاف و دامن زدن به اختلافات می توانند بخشی از فعالیت ها را دچار مشکل کرده و به هدف خود برسند ،اشتباه کرده اند.

بانک افزود: دولت تدبیر و امید تمام سعی خود را دارد که به قول و قرارهای خود با مردم پایبند باشد و البته با توجه به مشکلات و میراثی که از دولت گذشته برای این دولت مانده رسیدن به این قول ها با تاخیرهایی همراه خواهد بود اما با قدرت و پرتلاش در خدمت گذاری به مردم فعالیت خواهیم داشت.

بانک گفت: باید از همه اقشار بویژه جوانان در مدیریت کشور استفاده شود و تا کی باید بگوییم تجربه ندارند بلکه باید از توان این جوانان استفاده کرد تا صاحب تجربه شوند.

وی با تأکید بر اینکه مدیریت کشور نیازمند تدبیر و حرکت همه مجموعه ها در کنار هم است ، اظهار کرد : کار سیاسی تعطیل بردار نیست و نباید خسته شد و اگر کسی در فعالیت حزبی وارد شد نمی تواند آن را رها کند و باید از طریق راه خودش برای رفع مشکلات تا حصول نتیجه تلاش کرد.

7537/1968
کد N138824

وبگردی