آفتاب

گردهمایی معاونین پژوهشی واحدها، پژوهشکده‌ها و پژوهشگاه‌های جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود

گردهمایی معاونین پژوهشی واحدها، پژوهشکده‌ها و پژوهشگاه‌های جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود

چهل و یکمین گردهمایی معاونین پژوهشی واحدها، پژوهشکده‌ها و پژوهشگاه‌های جهاد دانشگاهی سراسر کشور، هفتم اسفند ماه امسال با حضور دکتر حمیدرضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی، دکتر محمدعلی نجفی، استاندار گیلان و برخی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان در استان گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه گیلان، مهندس جمشید رسایی، رئیس جهاد دانشگاهی استان گیلان با اعلام این خبر گفت: جهاد دانشگاهی با انجام کارهای عینی در توسعه فناوری و پژوهش کاربردی به جامعه نشان داد که توان اجرای کارهای بزرگ در عرصه علمی، پژوهشی و فناوری در کشور وجود دارد.

وی با مروری بر فعالیتهای جهاد دانشگاهی گفت: وجود پژوهشکده‌ها و پژوهشگاه‌های فعال تحقیقاتی در جهاد دانشگاهی نشاندهنده توانمندی پژوهشی این نهاد انقلابی است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان گیلان برگزاری چهل و یکمین گردهمایی معاونین پژوهشی واحدها، پژوهشکده‌ها و پژوهشگاه‌های جهادهای دانشگاهی سراسر کشور را در استان گیلان را فرصتی برای استان به منظور استفاده از ظرفیتهای تحقیقاتی این نهاد جهت حل مشکلات در بخش‌های مختلف صنعت، کشاورزی و پزشکی بیان کرد و از دستگاه‌های اجرایی استان خواست از این فرصت مناسب استفاده کنند.

به گزارش ایسنا، گردهمایی معاونین پژوهشی واحدها، پژوهشکده‌ها و پژوهشگاه‌های جهاد دانشگاهی سراسر کشور در روز هفتم اسفند ماه با حضور دکتر حمیدرضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی، دکتر محمدعلی نجفی، استاندار گیلان و برخی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

کد N138719

وبگردی