آفتاب

فرهنگ فاطمی، نجات‌بخش بشریت

فرهنگ فاطمی، نجات‌بخش بشریت

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی ایلام بر نهادینه کردن فرهنگ فاطمی در جامعه، بخصوص در میان جوانان و نوجوانان دختر تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین«حجت شریفی‌راد» در نشست اعضای ستاد شئونات فرهنگی استان ایلام اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) بعنوان نمونه‌ی بارز شخصیتی و اخلاقی می‌تواند راهگشای خوبی برای زندگی بشریت باشد.

وی افزود: حضرت زهرا(س) با سن کم خود توانست در دوران عمر کوتاه زندگانی خویش در عرصه‌های اجتماعی، دینی، فرهنگی، سیاسی آن زمان و حتی دوره‌های بعد حضور خود را بعنوان یک زن کامل به جهانیان نشان دهد.

شریفی‌راد با اشاره به هم‌زمان بودن ایام فاطمیه با تعطیلات نوروزی خاطرنشان کرد: اعضای ستاد شئونات فرهنگی باید تاریخ مشخص ایام فاطمیه اول و دوم را برای همگان بخوبی اطلاع‌رسانی کرده و تدابیر و سازوکارهای مناسب را برای این ایام تدارک ببینند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام با بیان اینکه دشمنان و استکبار هجمه‌های بی‌شماری علیه عقاید و تفکرات مردم ایران انجام داده‌اند، تصریح کرد: دشمنان در این عرصه بدنبال این هستند که عزاداری و سوگواری‌های مردم را کم‌رنگ جلوه داده و ارادت مردم به اهل بیت(ع) را خدشه‌دار کنند.

وی بر برگزاری ایام فاطمیه نخست در شب و روز شهادت حضرت زهرا(س) و بصورت کامل در دهه‌ی دوم فاطمیه هم‌زمان با برنامه‌های نوروزی تاکید کرد.

انتهای پیام

کد N138623

وبگردی