آفتاب
سرمربی تیم فوتبال الاتحاد:

بازیکنان تراکتورسازی ایران خطرناک هستند

بازیکنان تراکتورسازی ایران خطرناک هستند

لیگ قهرمانان آسیا برای تیم الاتحاد آسان نیست.

ایلنا: سرمربی اروگوئه‌ای تیم الاتحاد عربستان گفت: با توجه به حضور بازیکنان بلند قامت در تیم تراکتورسازی ایران باید در نظر داشته باشم که این تیم در بازی هوایی خطرناک است و ما در دیدار اول خود در لیگ قهرمانان آسیا مقابل این تیم، بایستی به این موضوع توجه کنیم.
به گزارش ایلنا رسانه‌های عربستان روز شنبه به نقل از «خوان فیرسیری» اضافه کردند: لیگ قهرمانان آسیا برای تیم الاتحاد آسان نیست.
وی افزود: تیم الاتحاد عربستان در گروهی قرار دارد که تیم‌های العین امارات، لخویا قطر و تراکتورسازی ایران حضور دارند و همه این تیم‌ها از قدرت بالایی برخوردار هستند.
خوان فیرسیری اظهار داشت: ضمن آنکه نباید فراموش کرد که تیم الاتحاد هم اکنون باید در سه لیگ رقابت کند.
وی درباره بازیکنان خارجی تیمش از جمله «یونفیم «و «رودریگوئز» از برزیل و «احمد الفریدی» افزود: یونفیم بازیکن خوبی است که از قدرت تهاجمی خوبی برخوردار است و سایر بازیکنان تیم کمک خواهند کرد تا این بازیکن از لحاظ بدنی به شرایط آمادگی لازم دست یابد.
خوان فیرسیری ادامه داد: اما بازیکن دوم یعنی «خوان پاپلو رودریگوئز» از همه نظر شبیه یونفیم است و قدرت خوبی در بازی انفرادی دارد و تجربه این بازیکن به تیم ما در لیگ قهرمانان آسیا کمک خواهد کرد.
سرمربی تیم فوتبال الاتحاد عربستان افزود: احمد الفریدی نیز بازیکن بسیار خوبی است و بازی سازی او به قدرت تهاجمی تیم ما کمک می‌کند اما متاسفم که از او به دلیل مصدومیتی که برایش در جام پادشاهی عربستان ایجاد شد نمی‌توانم به صورت کامل و ۹۰ دقیقه استفاده کنم.
این تیم روز چهارشنبه برابر تیم تراکتورسازی تبریز قرار می‌گیرد.

کد N138589

وبگردی