آفتاب

انهدام باند خانوادگی سارقان منزل

انهدام باند خانوادگی سارقان منزل

سه عضو یک خانواده که با تشکیل یک باند به صورت حرفه‌ای اقدام به سرقت اموال و طلاجات مردم می‌کردند، در شاهین‌شهر دستگیر شدند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه اصفهان، سرهنگ غلامعباس بلفکه فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه اظهارکرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح شهرستان، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد سارقان در تمامی این سرقت‌ها از یک دستگاه خودروی پژو پارس استفاده می‌کنند، افزود: در ادامه تحقیقات رد پای سه برادر 21 تا 24 ساله در این سرقت‌ها به دست آمد.

وی گفت: با شناسایی هویت سارقان مأموران طی عملیاتی ویژه با هماهنگی مقام‌قضایی به منزل پدری سارقان رفته و در بازرسی از آن تعداد زیادی از اموال مسروقه را کشف کردند اما سارقان قبل از حضور مأموران از منزل خارج و برای مدتی متواری بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر افزود: تحقیقات برای دستگیری متهمان ادامه داشت تا اینکه یکی از آنها در حال تدارک مراسم عقد در منزل پدری خود بود که بلافاصله مأموران در محل حاضر شده و با هماهنگی مقام‌قضایی هر سه آنها را دستگیر کردند.

بلفکه با بیان اینکه متهمان پس از دستگیری در بازجویی‌های انجام شده به بزه انتسابی خود مبنی بر 18 فقره سرقت از منازل مردم اعتراف کردند، گفت: در این بازجویی‌ها متهمان فرد دیگری را که در این سرقت‌ها با آنها همکاری داشته معرفی کردند.

وی ادامه داد: در جریان دستگیری نفر چهارم این باند مشخص شد که این فرد در زندان است و در مواقع عزیمت به مرخصی از زندان، در بعضی از سرقت‌ها با این سه برادر همکاری کرده است.

بلفکه افزود: در این راستا متهم دیگر نیز با دستور قضایی از زندان تحویل و هر چهار نفر با اعتراف صریح به سرقت منازل مردم همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی داده شدند.

انتهای پیام

کد N138484

وبگردی