آفتاب

توزیع 100 هزار دست لباس در میان دانش‌آموزان محروم خراسان‌رضوی

توزیع 100 هزار دست لباس در میان دانش‌آموزان محروم خراسان‌رضوی

رئیس اداره‌ی مشارکت‌های مردمی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی از توزیع بیش از 100 هزار دست لباس در میان دانش‌آموزان محروم استان خبر داد.

«محسن ازغندی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه‌ی خراسان، با اشاره به وجود بانک اطلاعات دانش‌آموزان محروم در هر ناحیه از آموزش و پرورش اظهار کرد: 10 درصد جمعیت یک میلیون نفری دانش‌آموزان استان محروم هستند که بمناسبت نزدیکی به عیدنوروز بیش از 100 هزار دست لباس در میان آنان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه به هر یک از این دانش‌آموزان کفش، مانتو، بلوز و شلوار تعلق می‌گیرد، افزود: از 100 هزار دست لباس مذکور، 22 هزار دست توسط بنیاد علوی دفتر مقام معظم رهبری تأمین می‌شود که ویژه‌ی دانش‌آموزان سرخس، میان‌جرگه و خوشاب است.

رئیس اداره‌ی مشارکت‌های مردمی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: توزیع این پوشاک با اولویت مناطق مرزی و عشایری، شهرستان‌ها و مناطق تبادکان، رضویه و احمدآباد انجام می‌شود.

ازغندی درخصوص زمان توزیع این لباس‌ها گفت: توزیع برخی از آن‌ها از چهارم اسفندماه در یکی از مدارس استثنایی مشهد آغاز و اهدایی‌های خیران نیز در 10 روز آخر اسفند توزیع می‌شود.

وی یادآور شد: در جشن عاطفه‌ها و نیکوکاری سال تحصیلی جاری نیز هزینه‌ای بالغ بر پنج میلیارد تومان شامل اهدایی‌های نقدی و غیر نقدی به دانش‌آموزان محروم استان اختصاص یافت.

انتهای پیام

کد N138483

وبگردی