آفتاب
شهردار یاسوج:

اخراج 600 نیروی شهرداری یاسوج در صورت نپرداخت طلب

اخراج 600 نیروی شهرداری یاسوج در صورت نپرداخت طلب

شهردار یاسوج گفت: در صورت پرداخت نشدن طلب شهرداری ناچاریم 600 نیروی شهرداری را اخراج کنیم.

محمد علی جاوید در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کهگیلویه و بویراحمد در صورتی که دستگاه‌های بدهکار شهرداری بدهی خود را پرداخت نکنند از طریق قانونی اقدام خواهیم کرد، افزود: 55 میلیارد توان از دستگاه‌های اجرایی و دولتی استان طلب داریم که در صورت پرداخت خدمات‌رسانی به شهروندان بهتر خواهد شد.

وی اظهارکرد: این میزان طلب کاری در حالی است که 18 ماه از بدهی آنها نمی‌گذرد و در صورتی که این دستگاه‌ها بدهی خود را پرداخت نکنند بدلیل اینکه توان پرداخت حقوق نیروهای خود را نداریم ناچاریم از 1011 نفر نیروی مشغول بکار در شهرداری یاسوج حدود 600 نفر از آنها را اخراج کنیم.

شهردار یاسوج با بیان اینکه در مجموع شهرداری یاسوج حدود 35 میلیارد تومان بدهی دارد، بیان کرد: در صورتی که دستگاه‌ها طلب ما را پرداخت کنند می‌توانیم بدهی‌های خود را بپردازیم، خدمات‌رسانی بهتری داشته باشیم و حقوق نیروهای خود را به موقع پرداخت کنیم.

جاوید خاطرنشان کرد: طبق آمار جمعیت شهر یاسوج 108 هزار نفر است در صورتی که 140 هزار نفر جمعیت دارد و در برخی از روزها جمعیت این شهر دو برابر افزایش می یابد و نیازمند خدمات‌رسانی هستند بنابراین دستگاه‌های بدهکار شهرداری باید پرداخت بدهی خود تسریع بخشند.

وی با بیان اینکه مسئولان استانی شهرداری یاسوج را دریابند، ادامه‌داد: تنها منبع درآمد شهرداری از طریق عوارضات ساختمانی است و درآمدزایی مطلوبی نداریم.

انتهای پیام

کد N138479

وبگردی