آفتاب
در سفر مدیران ارشد سازمان تأمین اجتماعی به اصفهان مطرح شد:

در بخش‌های بیمه‌ای و درمانی اصفهان شاهد رشد چشمگیر سطح خدمات هستیم

در بخش‌های بیمه‌ای و درمانی اصفهان شاهد رشد چشمگیر سطح خدمات هستیم

خوشبختانه در استان اصفهان در بخش های بیمه ای و درمانی شاهد رشد چشمگیر سطح خدمات و رضایتمندی کارفرمایان و بیمه شدگان هستیم که با توسعه زیرساختها و برون سپاری بیش از پیش شاهد افزایش رضایتمندی خواهیم بود.

ایلنا: مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی در بدو ورود به استان اصفهان گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان، استاندار، مدیران و کار‌شناسان بیمه‌ای و درمانی تأمین اجتماعی استان و همچنین بازدید از شعب بیمه‌ای و مراکز ملکی درمانی این سازمان از جمله برنامه‌های این سفر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سید تقی نوربخش افزود: در بخش بیمه‌ای و درمان خبرهای خوبی از افزایش کمی و کیفی خدمات بیمه‌ای و درمانی و همچنین رضایتمندی کارگران و کارفرمایان را شاهد هستیم که با افتتاح شعبه شش تأمین اجتماعی در منطقه محروم شمال اصفهان و همچنین کلنگ احداث و آغاز عملیات اجرایی یک بیمارستان بسیار بزرگ که از درخواست‌های دیرین شرکای اجتماعی سازمان بوده بیش از پیش شاهد رضایتمندی بیمه شدگان و افزایش سطح خدمات خواهیم بود.

وی در ادامه با اشاره به پوشش ۶۳ درصدی جمعیت استان تحت حمایتهای قانونی کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت خدمات تأمین اجتماعی گفت: خوشبختانه در استان اصفهان در بخش‌های بیمه‌ای و درمانی شاهد رشد چشمگیر سطح خدمات و رضایتمندی کارفرمایان و بیمه شدگان هستیم که با توسعه زیرساخت‌ها و برون سپاری بیش از پیش شاهد افزایش رضایتمندی خواهیم بود.

نوربخش اظهار داشت: هم اکنون در استان اصفهان ۴۱ واحد بیمه‌ای، ۱۳ کارگزاری رسمی، ۲۵ شعبه اقماری، سه بیمارستان بزرگ و ۲۶ مرکز درمانی در سراسر استان اصفهان به بیش از سه میلیون بیمه شده ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی می‌کنند.

کد N138433

وبگردی