آفتاب

فرماندار تاکید کرد: لزوم ایجاد تور اردستان‌گردی

فرماندار تاکید کرد: لزوم ایجاد تور اردستان‌گردی

فرماندار شهرستان اردستان تاکید کرد: باید تور اردستان‌گردی ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه اصفهان، بهرام خواجه سعیدی در جلسه ستاد اسکان مسافران نوروزی شهرستان اردستان، خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های لازم برای پذیرایی از مسافران نوروزی در شهرستان فراهم شده است و اگر کمبودی وجود دارد درصدد رفع آن هستیم.

وی، خواستار برگزاری جلسات کارگروه میراث فرهنگی شهرستان در اماکن تاریخی شد و اظهار کرد: بقاء بافت‌های تاریخی به وجود انسان‌ها وابسته است و اگر این اماکن رها شوند از بین خواهند رفت.

خواجه سعیدی، خواستار زیباسازی مبلمان شهری در بافت‌های تاریخی شهرستان شد و افزود: باید نقاط دیدنی و آثار تاریخی شهرستان به مردم بیشتر شناسانده شود.

فرماندار اردستان، یکی از علل کاهش عمر مردمان شرقی را در گردشگری نکردن دانست و گفت: ایجاد تورهای گردشگری در شهرستان با توجه به موقعیت خاص آن ضروری است.

خواجه سعیدی، خواستار جذب مسافران نوروزی و راهنمایی آنها به داخل شهرستان از مسیر جاده ترانزیت شد و ادامه داد: نظارت بهداشتی بر امکان فروش مواد غذایی باید جدی گرفته شود.

وی به تهیه سه فیلم مستند از آثار تاریخی شهرستان و پخش در شبکه‌های سراسری اشاره کرد و افزود: یک فیلم مستند دیگر نیز تهیه شده اما هنوز مجوز پخش نگرفته است.

به گزارش ایسنا، در نوروز گذشته بیش از 10 هزار نفر از شهرستان اردستان بازدید کردند که پیش‌بینی می‌شود این تعداد در نوروز 93 افزایش یابد.

انتهای پیام

کد N138246

وبگردی