آفتاب

نبض بازار با هیاهو کنترل نمی‌شود

نبض بازار با هیاهو کنترل نمی‌شود

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: نبض بازار با هیاهو و زد و خورد کنترل نخواهد شد بلکه با اعتمادسازی و انجام سازوکارهای علمی و ضابطه‌ مند می‌توان از بی نظمی‌ها و سوء استفاده فرصت‌طلبان جلوگیری کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ایلام، «یارالله نصیری» در جمع روسای اتحادیه‌های شهرستان ایلام اظهار کرد: در استانِ مومن و مقید به کسب و کار حلال و همچنین با وجود افراد معتمد، با وجدان و خوش‌نام در بازارهای این منطقه، تشکیل پرونده تعزیراتی و افزایش جریمه‌های نقدی را افتخار نمی‌دانیم و تمام سعی و تلاش خود را بر تقویت شیوه‌های خودکنترلی وانجام روش‌های علنی برای انجام نظارت‌های هدفمند بر بازار و فعالیت‌های صنفی به کار خواهیم بست و با برنامه‌ریزی کارشناسی شده و هوشمند اهداف بازرسی‌ها را محقق خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه بررسی داده‌های آماری برگرفته از بازرسی‌های صورت گرفته از واحدهای صنفی نشان می‌دهد که درصد بسیار ناچیزی از کسبه و بازاریان ایلام مبادرت به انجام تخلفات تعزیراتی می‌کنند ابراز امیدواری کرد با همکاری و همراهی همه مردم، روسای اتحادیه‌ها و فعالان این بخش شاهد کم شدن این درصد باشیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان انجام بازرسی‌های هدفمند با رعایت حفظ شان و منزلت بازاریان را جز وظایف سازمان صنعت، معدن و تجارت دانست و خاطر نشان کرد: نبض بازار با هیاهو و زد و خورد کنترل نخواهد شد بلکه با اعتمادسازی و انجام سازوکارهای علمی و ضابطه‌مند می‌توان از بی نظمی‌ها و سوء استفاده فرصت‌ طلبان جلوگیری کرد که بدون شک نگاه ما در آینده به همین سو خواهد بود.

نصیری نقش بزرگان و معتمدان در آرامش بخشیدن به فضای بازار را بسیار پراهمیت دانست و اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد از نیرو و توان بزرگان، افراد باسابقه و تشکل‌های مردم نهاد برای آرامش دادن به بازار و رونق کسب و کار سالم بیشترین بهره گیری کنیم.

وی تاکید کرد: سعی خواهیم کرد بین اتحادیه‌ها و سازمان صنعت، معدن و تجارت یک ارتباط دو سویه برقرار شود تا به راحتی بتوان مسایل و مشکلات این حوزه را مورد نقد و بررسی قرار داد.

انتهای پیام

کد N138185

وبگردی