آفتاب
استاندار فارس:

تابوی غلط برخورد با سرمایه‌گذار باید شکسته شود

تابوی غلط برخورد با سرمایه‌گذار باید شکسته شود

استاندار فارس گفت: برای از میان بردن معضل بیکاری در فارس و شیراز نیازمند مشارکت بخش خصوصی هستیم و در این زمینه مسئولان نباید بخش خصوصی را رقیب خود بداند بلکه باید تابوی غلط برخورد با سرمایه‌گذار را شکست.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی فارس، دکتر «سیدمحمد احمدی» در جمع اعضای جامعه‌ی روحانیت شیراز با تأکید بر فعال کردن ظرفیت مساجد و حوزه‌های علمیه گفت: وجود بیش از 70 حوزه‌ی علمیه در فارس گویای ظرفیت زیادی است که از آنان می‌توان برای رسیدن به اهداف توسعه‌ای استان بهره‌ برد.

وی اصلاح الگوهای فعالیت در بخش کشاورزی و گسترش صنایع را از دیگر راهکارهای موثر برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی در فارس دانست و افزود: هم‌اکنون برای تأمین آب برخی فعالیت‌ها با مشکل جدی مواجه هستیم از همین‌رو باید برای اصلاح روش‌های کشت و برداشت‌های بی‌رویه از آب برنامه‌ریزی کنیم.

استاندار فارس با اشاره نظرات افراد در خصوص انتخاب مدیران استان گفت: مدیریت ارشد فارس نگاه جناحی به هیچ فردی ندارد و تلاش می‌کند تا در انتخاب مدیران استان از توان همه‌ی نیروی‌های موجود و انقلابی بهره‌ گیرد.

احمدی با بیان اینکه دولت در شرایط خوبی اداره‌ی امور را به دست نگرفته است، در ادامه حجم زیادی معوقات بانکی و بروز مشکل برای بسیاری از واحدهای تولیدی و اشتغال‌زا در سطح استان را از مهمترین مشکلات موجود در فارس برشمرد.

انتهای پیام

کد N138027

وبگردی