آفتاب

ویژه‌نامه بزرگداشت مقام استاد «عاصم اردبیلی» تدوین شد

ویژه‌نامه بزرگداشت مقام استاد «عاصم اردبیلی» تدوین شد

ویژه‌نامه بزرگداشت مقام استاد «عاصم اردبیلی» تحت نظر اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل تهیه و در سایت شاعران پارسی زبان به آدرس www. Irafta.com بارگذاری شد.

صادق فرهمند امین درگفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با بیان این مطلب افزود: این ویژه‌نامه در واحد امور فرهنگی اداره کل کتابخانه‌های عمومی تهیه شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان، هدف از تهیه این ویژه‌نامه را گرامیداشت مقام شاعر و ادیب برجسته استان، استاد عاصم اردبیلی عنوان و اظهار کرد: در این ویژه‌نامه مطالبی از صاحبنظران ادبی استان در خصوص مقام استاد عاصم و جایگاه وی در شعر و سبک و سیاق ادبی گردآوری شده است.

فرهمند، استاد عاصم اردبیلی را شاعری مردمی دانسته و خاطرنشان کرد: وی همواره با نگاه به دغدغه‌های اجتماعی مردم، علائق، آرزوها و مشکلات آنها را در اشعار خود منعکس کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، ابتکار امام جمعه اردبیل، استاندار و دستگاه‌های فرهنگی را در خصوص تدارک برای برگزاری مراسم گرامیداشت مقام استاد عاصم اردبیلی قابل تحسین دانسته و تصریح کرد: خوشبختانه در سال‌های اخیر شاهد بوده‌ایم که مسئولان نگاه ویژه‌ای به مشاهیر بومی استان داشته‌اند که جای تقدیر و افتخار دارد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که با حمایت بیشتر از بزرگان علمی، فرهنگی و ورزشی، استان اردبیل بتواند در گرامیداشت فرزندان موفق خود، الگوی سایر استان‌ها قرار گیرد.

انتهای پیام

کد N137643

وبگردی