آفتاب

جشنواره کاشی و سرامیک در افزایش اعتبار جهانی این صنعت موثر است

جشنواره کاشی و سرامیک در افزایش اعتبار جهانی این صنعت موثر است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد برگزاری جشنواره کاشی و سرامیک در استان یزد را یک قدم ارزنده و مثبت در استان ذکر کرد و گفت: جشنواره کاشی و سرامیک موجب افزایش اعتبار جهانی این صنعت است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه یزد، "سید مسعود عظیمی" با بیان این که این جشنواره می‌تواند در ارتقای و روند رو به جلو صنعت کاشی و سرامیک استان موثر باشد، اظهارکرد: از آنجایی که استان یزد به عنوان قطب کاشی و سرامیک در کشور شناخته می‌شود، با برگزاری این گونه جشنواره‌ها، مزیت‌های رو به جلویی نصیب استان می‌شود.

به گفته وی، هرگاه متخصصان و صاحبان هر صنعت در این گونه جشنواره‌ها گردهم آمده‌اند، خرد جمعی رو به جلویی شکل گرفته است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد اظهار امیدواری کرد که این جشنواره در باز کردن گره‌ها و مشکلاتی که حوزه صنعت کاشی و سرامیک با آن مواجه موثر واقع شود.

عظیمی در ادامه خواهان نشست و میزگردهای تخصصی دراین خصوص شد و افزود: جای نشست‌های تخصصی در جشنواره‌هایی که مرتبط با حوزه صنعت است، خالی به نظر می‌رسد.

وی معتقد است: ایجاد ساز و کاری برای هم‌ اندیشی و هم‌افزایی در راستای رفع مشکلات و موانع موجود، ارتقای همه‌ جانبه و افزایش اعتبار جهانی صنعت کاشی و سرامیک یزد ضروری است.

این مقام مسئول در عین حال اظهار کرد: برگزاری جشنواره کاشی و سرامیک استان یزد به طور حتم در افزایش اعتبار جهانی صنعت کاشی و سرامیک یزد موثر و تاثیر‌گذار خواهد بود.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که برگزاری جشنواره کاشی و سرامیک در استان یزد تداوم و روند روبه جلوی خود را حفظ کند.

گفتنی است؛ جشنواره بین‌المللی صنعت کاشی و سرامیک از ششم اسفندماه جاری و به مدت چهار روز در یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام

کد N137592

وبگردی