آفتاب

یک مجتمع مسکونی در اراک دچار حریق شد

یک مجتمع مسکونی در اراک دچار حریق شد

بامداد روز جمعه یک مجتمع مسکونی در پشت بیمارستان امیرکبیر اراک دچار آتش‌ سوزی شد.

قنبر فراهانی رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، از آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی در اراک خبرداد و گفت: در ساعت 1:15 دقیقه بامداد روز جمعه آتش‌ سوزی یک مجتمع مسکونی به مرکز اطلاع‌رسانی اورژانس اراک گزارش و بیان شد که یک مجتمع مسکونی در اراک (پشت بیمارستان امیرکبیر) دچار حریق شده است.

وی تصریح کرد: بلافاصله بعد از دریافت گزارش حادثه با توجه به وسعت آتش‌سوزی سه واحد امدادی اورژانس پیش‌ بیمارستانی 115 اراک جهت امدادرسانی به مصدومان احتمالی حادثه در محل حادثه مستقر شدند.

فراهانی با اشاره به اینکه پرسنل اورژانس تا زمانی که آتش توسط پرسنل آتش‌ نشانی مهار شد در محل حضور فعال داشتند، افزود: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در برنداشته است و تنها تعدادی از حاضرین در صحنه که در اثر استنشاق دود حاصل از آتش‌سوزی دچار مشکلات تنفسی شده بودند در محل درمان و یک نفر هم به بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) منتقل شد.

عبدالله اسماعیلی مدیرعامل سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک نیز در این خصوص گفت: با اعلام خبر آتش‌سوزی، پرسنل ایستگاه 800 به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با توجه به شدت حادثه و دود غلیظ حاصل از آتش‌سوزی، آتش‌ نشانان حاضر در محل تقاضای نیروی کمکی کردند که هفت ایستگاه دیگر به محل اعزام شدند.

اسماعیلی در خصوص علت حادثه گفت: تحقیقات نشان داد که منشأ اصلی آتش‌سوزی، تأسیسات مجتمع بوده است. خوشبختانه این حادثه تلفات جانی به همراه نداشته است و با تلاش‌های آتش‌نشانان پس از سه ساعت آتش مهار و از سرایت آن جلوگیری شد.

انتهای پیام

کد N137591

وبگردی