آفتاب
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز:

امروز دشمن‌شناسی انقلاب دشوار است

امروز دشمن‌شناسی انقلاب دشوار است

مراسم تجلیل از ایثارگران برق تبریز با حضور مقامات کشوری برگزار شد.

ایلنا: مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: امروز مجاهدت و ایثار در مسیر تعالی انقلاب با شرایط گذشته متفاوت و دشمن‌شناسی دشوار است.
به گزارش ایلنا، افشین روشن میلانی در مراسم تجلیل از ایثارگران برق تبریز افزود: در جنگ نرم شناخت دشمن که در ابعاد و لباس‌های مختلف و گاهی هم در قالب دوست خود را نشان می‌دهد، بسیار سخت است.
وی خاطرنشان کرد: مجاهدان و ایثارگران جبهه‌های امروز نیاز به آگاهی دارند و این آگاهی بغیر از ممارست، هوشیاری و تلاش از راه دیگری حاصل نمی‌شود.
روشن میلانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس افزود: شهیدان گرانقدر در راه پیروزی انقلاب و تداوم آن عزیز‌ترین نعمت الهی خود را که همانا حیاتشان بوده است، تقدیم نموده‌اند.
وی افزود: درسایه رشادت‌های ایثارگران عزیز کشور از تمام توطئه‌ها و پیچ‌های تندی که بدخواهان در مسیر حرکت تکاملی آن ایجاد نموده‌اند به سلامت عبور کرده است.
روشن میلانی با اشاره به حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تصریح کرد: مردم غیور با وحدت کلمه و با آگاهی از شرایط زمان تمام نقشه‌های دشمنان این انقلاب را نشانه رفتند و خط بطلانی بر کلیه گزینه‌های روی میز کشیدند.
وی جوانان را به تلاش علمی برای ادامه راه شهیدان فراخواند و تاکید کرد: وظیفه امروز ما نگرشی همه جانبه، آگاهانه و هوشیار به تمام اتفاقات و حوادث پیرامون ما است تا بتوانیم تصمیم مناسب در جهت پایداری کشورمان بگیریم.
مراسم تجلیل از ایثارگران شرکت توزیع نیروی برق تبریز باهمت مدیر عامل و مسئول ایثارگران این شرکت و با حضور مقامات کشوری برگزار شد.
گفتنی است درشرکت توزیع نیروی برق تبریز۳۴ نفر ازخانواده معظم شهدا، ۱۵ نفر از جانبازان عزیز، ۱۴ نفر از آزادگان گرامی و ۳۸ نفر از رزمندگان غیور جبهه‌های نبرد حق علیه باطل مشغول به خدمت هستند.

کد N137573

وبگردی