آفتاب

کشف 299 کیلوگرم مواد مخدر در بیرجند ‌

کشف 299 کیلوگرم مواد مخدر در بیرجند ‌

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی خراسان جنوبی از کشف 299 کیلو و400 گرم تریاک طی سه عملیات در بیرجند خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران‌(ایسنا)، منطقه خراسان جنوبی، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ پهلوانی نسب گفت: از این مقدار، 293 کیلو و 400 گرم تریاک از جاسازی یک دستگاه کامیون کشف شده است.

وی در خصوص نحوه کشف مواد یاد شده افزود: ماموران ایستگاه بازرسی "علی آباد بیرجند" حین کنترل و بازرسی خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون که از مبداء زاهدان به سمت مشهد در حال حرکت بود، مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

سرهنگ پهلوانی نسب گفت: با انتقال خودرو به داخل ایستگاه و در بازرسی دقیق از آن 293 کیلو و 400 گرم تریاک در قالب 88 بسته که به طرز بسیار ماهرانه‌ای داخل 30 جعبه چوبی جاسازی شده بود کشف و یک نفر متهم نیز دستگیر شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد نیروی انتظامی مخدر خراسان جنوبی ادامه داد : در دومین عملیات، مأموران این ایستگاه در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری پژو از مبدا زابل به مقصد مشهد مقدس در حال حرکت بود‌، دو کیلو و 950 گرم تریاک را کشف کردند.

وی خاطرنشان کرد: در سومین عملیات و در اجرای طرح مقابله با سوداگران مرگ، مأموران ایستگاه بازرسی علی آباد بیرجند در بازرسی بدنی از سرنشین یک دستگاه خودرو سواری که از زاهدان به سمت مشهد در حال حرکت بود، سه کیلو و 100 گرم تریاک را که به دور کمرش بسته بود، کشف و یک نفر متهم نیز دستگیر کردند.

انتهای پیام

کد N137418

وبگردی