آفتاب
باکیده:

نیازمند ایجاد زیرساخت‌های عرصه سینما در استانها هستیم

نیازمند ایجاد زیرساخت‌های عرصه سینما در استانها هستیم

قم - خبرگزاری مهر: مدیر بخش استان‌های سی و دومین جشنواره بین المللی فجر، با بیان اینکه امروز شاهدیم که سینماهای استانها دارای تجهیزات و سیستم دیجیتال هستند، گفت: در استانها نیازمند فراهم آوردن زیرساخت‌های عرصه سینما هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر باکیده، شامگاه جمعه در اختتامیه دومین جشنواره فیلم فجر استان قم که در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: از مسئولان برگزاری جشنواره فیلم فجر در استان قم قدردانی می‌کنم ودر جریان تلاش‌های دست اندرکاران این جشنواره برای فراهم آمدن نمایش جریان سینمای ایران بودم.

مدیر بخش تجلی اراده ملی و استانهای سی و دومین جشنواره بین المللی فجر، افزود: خدا را شاکریم که این توفیق حاصل شد تا جشنواره فیلم فجر که بخشی از سرمایه ملی و دستاوردهای انقلاب اسلامی به شمار می‌رود به پهنای ایران اسلامی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه صاحبان آثار و فیلم‌ها تلاش‌های بسیاری محتمل شدند، افزود: در برگزاری فیلم فجر مسئولان وزارت کشور، همکاران در ستاد اصلی برگزاری جشنواره و همچنین مدیران کل فرهنگ و ارشاد استان‌ها تلاش‌های ستودنی داشتند.

باکیده افزود: تهیه کنندگان فیلم‌ها اجازه دادند تا فیلم‌هایشان در استانها اکران شود که اکران جشنواره‌ای نیز می‌تواند به بحث اکران‌های فیلم در سال بعد کمک کند و امید است این جشنواره توانسته باشد بین سینما و مردم ارتباط و نزدیکی خوبی ایجاد کرده باشد.

مدیر بخش تجلی اراده ملی و استانهای سی و دومین جشنواره بین المللی فجر، ابراز داشت: در استان‌ها نیازمند فراهم آوردن زیرساخت‌های عرصه سینما هستیم و البته امروز شاهدیم که سینماهای استانها دارای تجهیزات و سیستم دیجیتال هستند که این امکانات به جریان اکران‌ها می‌تواند کمک‌های مناسبی داشته باشد.

 

کد N137248

وبگردی