آفتاب
حمیدیان در اختتامیه جشنواره فیلم فجر قم:

جنون زارعی مقابل دوربین مرا مجنون کرد/ تقدیر همسر شهید وصالی از حاتمی‌کیا و حمیدیان

جنون زارعی مقابل دوربین مرا مجنون کرد/ تقدیر همسر شهید وصالی از حاتمی‌کیا و حمیدیان

قم - خبرگزاری مهر: برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد نقش مکمل، با بیان اینکه احترام به اسطوره‌ها برایم یک ارزش است، گفت: جنون خانم زارعی مقابل دوربین مرا مجنون کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بابک حمیدیان در اختتامیه دومین جشنواره فیلم فجر استان قم که شامگاه جمعه در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، در سخنانی گفت: من پای سفره‌ای بزرگ شدم که احترام گذاشتن به اسطوره‌ها در آن یک ارزش به شمار می‌رود.

وی افزود: من از راه دوری به قم آمدم تا در این مراسم حضور یابم و باید بگویم که دامن پاک مادران و همسران شهیدانی همچون اصغر وصالی نمی‌گذارد غافل بمانیم.

این بازیگر سینما و تلویزیون عنوان داشت: وقتی ما به روی صحنه می‌آییم حرف‌هایی در ذهن داریم که وقتی یادمان می‌رود آنها را بیان کنیم بعدها پشیمان می‌شویم و حسرت می‌خوریم.

وی گفت: من از ابراهیم حاتمی کیا ممنونم که به من نگاه کرد و من به او نگاه کردم، من دیدم چگونه سعید راد راه می‌رود و آن را تقلید کردم.

حمدیان خطاب به خانم مریلا زارعی ابراز داشت: من از جنون شما مقابل دوربین مجنون شدم.

تقدیر همسر شهید وصالی از حاتمی‌کیا و حمیدیان

همسر شهید اصغر وصالی نیز در این مراسم با تقدیر از ابراهیم حاتمی کیا و بابک حمدیان به خاطر فیلم "چ"، گفت: دعای خانواده‌های شهدا پشتوانه کارشان خواهد بود.

مریم کاظم زاده اظهار داشت: کار سختی است که بخواهم در این مراسم سخن بگویم اما بار دیگر تکرار می‌کنم که آقایان حاتمی کیا و حمدیان یاد شهدا را زنده نگه داشتند، شهدایی که 32 سال مظلوم در کنار ما بودند و هم نبودند.

وی افزود: برای آقای حاتمی کیا دعا می‌کنیم که این تعهد و عشقی که به کارشان دارند و به زیبایی فیلم "چ" را خلق کردند همواره در ایشان باقی بماند و بدانند که دعای خانواده‌های شهدا پشتوانه کارشان خواهد بود.

همسر شهید وصالی، ادامه داد: برای اولین بار که بازی آقای حمدیان را در فیلم "چ" دیدم باورم این بود که در تمامی سکانس‌های فیلم اصغر وصالی با وی بود.

کد N137196

وبگردی