آفتاب

ورزش کشور نیازمند رشد نشانه های پهلوانی است

ورزش کشور نیازمند رشد نشانه های پهلوانی است

سمنان - ایرنا - معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه ورزش نیازمند رشد نشانه های پهلوانی است گفت: همه باید کمک کنند تا مسایل فرهنگی و پهلوانی در ورزش رشد و توسعه یابد.

ˈعبدالحمید احمدیˈ جمعه شب در حاشیه آیین پایانی رقابت های کشتی پهلوانی کشور در سمنان افزود: فرهنگ، آموزش و پژوهش در وزارت ورزش از اولویت بسیار بالایی برخوردار است و باید رشد و تقویت شود.

وی با بیان اینکه تقویت ورزش باید از مسیر فرهنگ، آموزش و مطالعات علمی عبور کند خاطرنشان کرد: برنامه های علمی و فرهنگی در ورزش کشور باید عمیق تر شود و ظرفیت های علمی باید در خدمت ورزش قرار گیرد.

احمدی با اشاره به در پیش بودن جام جهانی فوتبال و لزوم فعالیت های فرهنگی در این حوزه اظهار داشت: کارهای خوب فرهنگی در ستاد جام جهانی صورت گرفته و جلسات هماهنگی و پیگیری امور در این ستاد به خوبی در جریان است.

معاون وزارت ورزش و جوانان گفت: در سال 93 برای انجام فعالیت های فرهنگی در ورزش مشکلات بودجه ای نداریم و با همکاری ادارات کل ورزش و جوانان، برنامه های مناسبی در عرصه های علمی و فرهنگی در ورزش کشور انجام می شود.

احمدی با تجلیل از میزبانی سمنان در برگزاری رقابت های کشتی پهلوانی افزود: این دوره از رقابت ها از کیفیت بسیار خوبی نسبت به دوره قبل برخوردار بود.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزارت ورزش و جوانان برگزاری این مسابقات زیر عنوان شهدا را بسیار با ارزش خواند و گفت: حضور قریب 100 ورزشکار از 18 استان نشانه بالا بودن کمیت و کیفیت این مسابقات است. ک/3

599/608/508
کد N137101

وبگردی