آفتاب
مدرس حوزه‌ی علمیه‌ی تکاب:

مسئولان در خدمتگزاری به مردم با ایثار و صداقت عمل کنند

مسئولان در خدمتگزاری به مردم با ایثار و صداقت عمل کنند

مدرس مدرسه‌ی علوم دینی حضرت رسول اکرم(ص)شهرستان تکاب گفت: مسئولان کشور در مسیر خدمتگذاری به مردم همواره با ایثار و صداقت عمل کنند.

حجت الاسلام «ولی‌الله صدری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی آذربایجان‌غربی، با بیان این مطلب افزود: انقلاب اسلامی با ایثار و ازخود گذشتگی به این شأن و مقام عزتمندانه رسیده است و بدون وجود روحیه‌ی ایثار در خدمت به نظام و مردم ،هیچ موفقیتی در کشور امکانپذیر نبود.

وی تصریح کرد: مسئولان باید با یادآوری ایثارها و جانفشانی‌های شهدا و کارگزاران نظام در ادوار مختلف، خود نیز در مسیر خدمتگذاری به ملت ایران با ایثار و صداقت و از خودگذشتگی حرکت کنند.

مدرس مدرسه‌ی علوم دینی حضرت رسول اکرم(ص)شهرستان تکاب افزود: در نظام جمهوری اسلامی تصدی مقام و مسئولیت فقط برای خدمت به مردم است که با تقویت روحیه‌ی ایثار در خدمتگذاری، هر اقدامی در کشور ماندگار می‌شود.

صدری خاطرنشان ساخت: ایثار در خدمتگذاری بزرگترین افتخار و موفقیت برای کارگزاران و مسئولان کشور بوده و در این راستا مسئولان همواره از آرمان‌های امام‌خمینی(ره) پیروی کرده‌اند.

وی یادآورشد: شهید بهشتی نمونه‌ی بارز و جاودانه از خدمتگزارانی است که با ایثار در این مسیر گام برمی‌داشت و مسئولان فعلی کشور نیز باید شیوه‌ی این شهید والامقام را سرلوحه‌ی کار قرار دهند.

انتهای پیام

کد N137039

وبگردی