آفتاب

مدیران عامل ادوار منطقه آزاد چابهار نشست هم اندیشی برگزار کردند

مدیران عامل ادوار منطقه آزاد چابهار نشست هم اندیشی برگزار کردند

چابهار - ایرنا - رییس هیئت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار در جمع مدیران عامل ادوار این سازمان، گفت: هم افزایی تجارب و استفاده از ظرفیت و توانمندی مسوولان سابق شتاب دهنده روند توسعه و پیشرفت امور خواهد بود.

به گزارش جمعه روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد چابهار ˈحامد علی مبارکیˈ در نخستین نشست شورای هم اندیشی مدیران عامل ادوار منطقه آزاد چابهار از تشکیل شورای مشورتی جهت استفاده از تجارب گذشتگان خبر داد.

وی خطاب به حضار با بیان اینکه آنچه که ما امروز شاهد آن هستیم ثمره تلاش یکایک شما است، گفت: همه می دانیم که منطقه آزاد چابهار از موقعیت راهبردی استثنایی در ایران برخوردار است و به واسطه آن پتانسیل های زیادی برای ایفای نقش در سطوح مختلف اقتصادی، اجتماعی و امنیتی به عنوان مکمل شاخص های کشوری و بین المللی دارد.

وی افزود: ما در این جا جمع شده ایم تا مروری بر گذشته از زبان مدیران سابق سازمان داشته باشیم.

مدیر عامل منطقه آزاد چابهار، هدف از برگزاری این نشست هم اندیشی را یافتن راههایی برای ایجاد شتاب بیشتر در توسعه منطقه و تعامل هر چه بیشتر در زمینه های توسعه پایدار دانست.

تبادل نظر و تشریح فرصت های سرمایه گذاری در بخش های مختلف از جمله مباحث مطرح شده در این نشست عنوان شده است.

بر پایه این گزارش: سمیعی، شیرانی، قائم مقامی، صالحی، توکل، زمانیان، باقری زاده و رحیمی از مدیران عامل یا سرپرست ادوار سازمان منطقه آزاد چابهار حاضر در این نشست هم اندیشی بودند.

1744/2729 ** 1552
کد N136922

وبگردی