آفتاب

امام جمعه اردبیل تاکید کرد:اقتصاد مقاومتی حلال مشکلات کشور

امام جمعه اردبیل تاکید کرد:اقتصاد مقاومتی حلال مشکلات کشور

امام جمعه اردبیل گفت: تکیه بر اقتصاد مقاومتی و توانمندی‌های داخلی حلال مشکلات کشور است و نباید زیاد به مسائل مذاکرات بین‌المللی امیدوار بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اردبیل گفت: مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیر خود به صراحت اعلام کردند که به مذاکرات خوشبین نیستند و باید با تکیه بر توانمندی‌های داخلی و اقتصاد مقاومتی مشکلات را حل کرد که این اظهارات معظم له مبتنی بر شناخت عمیق روحیات استکبار جهانی و تجربه طولانی‌مدت است.

وی تصریح کرد: شناخت روحیات دشمن اهداف دشمن و روش‌های آنها شرط اصلی در تصمیم‌گیری صحیح در رویارویی با آنهاست، چراکه دشمن بشریت امروز اوصافی دارد که بخشی از آنها عبارتند از حق ویژه برای خود قائل شدن، خود را فراتر از قانون و معاهدات قوانین بین‌المللی دانستن و یا این‌که به راحتی سازمان ملل و شورای امنیت را دور زدن.

عاملی با اشاره به سالگرد فاجعه نسل‌کشی خوجالو در جمهوری آذربایجان این فاجعه بزرگ را محکوم و آن را لکه ننگی بر دامن ارمنی‌ها اعلام کرد و خاطرنشان کرد : فاجعه قره‌باغ یک موضوع ملی و منطقه‌ای نیست، بلکه درد عالم اسلام است و باید با همت مسلمانان این گرفتاری حل شود.

وی در پایان گفت: حکومت آذربایجان با تکیه بر لابی صهیونیست نمی‌تواند 20 درصد خاک خود را که همان منطقه قره‌باغ است، آزاد کند.

انتهای پیام

کد N136752

وبگردی