آفتاب

امام جمعه کیش: تیم مذاکره کننده ایران به آرمان های ملت پایبند است

امام جمعه کیش: تیم مذاکره کننده ایران به آرمان های ملت پایبند است

کیش- ایرنا- امام جمعه کیش گفت: تیم مذاکره کننده ایران با گروه 1 + 5 با عقلانیت و منطق و پایبندی به آرمان های ملت و به دور از هرگونه عهدشکنی در حرکت است.

به گزارش روز جمعه ایرنا، حجت الاسلام ˈحسن علیدادیˈ در خطبه دوم نماز جمعه این هفته کیش افزود: حضور پررنگ مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن نشان داد که ملت ایران استوار ایستاده و مقاوم است و در عین این که دلخوش به شکسته شدن تحریم ها نیست، از افزایش تحریم ها نیز هراسی ندارد.

وی گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن بصیرت، مقاومت و وحدت مردم را به تصویر کشید که در حمایت از نظام اسلامی و پیروی از رهبر معظم انقلاب حرکت می کنند.

امام جمعه کیش افزود: ملت ایران با روحیه استوار و ایثارگری در پیروی از رهبر معظم انقلاب در مواضع خود پافشاری و همانگونه که در تاریخ نشان داده، با قدرت و قاطعیت دربرابر هر تجاوزی ایستادگی و از دستاوردهای خود حفاظت می کند.

علیدادی در بخش دیگری از خطبه دوم نماز جمعه کیش، فرارسیدن روز امور تربیتی را گرامی داشت و گفت: تربیت انسان ها هدف اصلی دین مبین اسلام است.

وی افزود: مسوولان مراکز علمی کشور باید همه تلاش خود را در این راستا بکار بگیرند که علم در خدمت تربیت دینی قرار گیرد، چرا که پیشرفت بدون بهره گیری از تربیت دینی در راستای تخریب انسان و انسانیت خواهد بود. ک/2

2026/640
کد N136642

وبگردی