آفتاب

آیت‌الله ایمانی: انقلاب اسلامی ایران، قرآن را احیا کرد

آیت‌الله ایمانی: انقلاب اسلامی ایران، قرآن را احیا کرد

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: انقلاب اسلامی ایران، قرآن را احیا و عطر قرآن را در سراسر جهان فراگیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، آیت‌الله اسدالله ایمانی عصر پنجشنبه در آیین افتتاحیه سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف در شیراز، گفت: امروز به برکت انقلاب و رهبری خردمندانه امام(ره) و مقام معظم رهبری، عطر قرآن و آموزش‌های قرآنی در کشور پراکنده شده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز به برکت هدایت‌های امام(ره) و مقام معظم رهبری، 10 میلیون حافظ قرآن در سراسر کشور حضور و فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه امروز قرآن و معارف قرآنی به خانه و میان خانواده‌ها راه یافته است، گفت: هم‌اینک در فارس نیز تعداد زیادی حافظ قرآن حضور و فعالیت دارند و این تعداد روز به روز در حال افزایش است.

ایمانی پیشنهاد کرد که هنگام قرائت قرآن در هر زمانی، امامزادگان(ع)، امام راحل و رهبر معظم انقلاب، فرزانگان و شایستگانی که امروز وارث زحمات آنان هستیم و شهدای انقلاب و نظام مقدس اسلامی را فراموش نکنیم.

نماینده ولی فقیه در فارس تصریح کرد: امروز اگر چنین محفلی داریم، اگر امکان قرائت قرآن فراهم و عطر قرآن در سراسر کشور فراگیر شده است، به برکت ایثار شهدا است.

به گزارش ایسنا، سی و ششمین دوره از مسابقات سراسری قرآن اوقاف از اول اسفند ماه در شیراز آغاز بکار کرد و تا روز ششم اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

در این دوره بالغ بر 500 حافظ، قاری و فعال قرآنی از سراسر کشور در رشته‌های ترتیل، قرائت، حفظ و مفاهیم، به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام

کد N136130

وبگردی