آفتاب
حجت الاسلام طائب:

ایران امروز در تمام عرصه‌ها مقتدرانه حضور دارد/ جمهوری اسلامی آمریکا را به خاک سیاه نشانده است

ایران امروز در تمام عرصه‌ها مقتدرانه حضور دارد/ جمهوری اسلامی آمریکا را به خاک سیاه نشانده است

مشهد - خبرگزاری مهر: رئیس قرارگاه عمار گفت: ایران اسلامی امروز در تمام عرصه های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دارای اقتدار است و این امر موجب شده تا کشورهای غربی در رفتارهای خود محتاطانه عمل کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مهدی طائب پنچشنبه شب در سلسله جلسات تخصصی مسائل روز کشور در دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار کرد: ایران اسلامی امروز در تمام عرصه های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دارای اقتدار است و به جرات می توان گفت که این کشور در برابر آمریکا سد امنیتی و دفاعی شکل داده‌ و محال است که جنگی نظیر جنگ هشت ساله علیه نظام اسلامی روی دهد.

اقتدار نظام اسلامی و هراس دشمنان

وی با تاکید بر اینکه پیشرفتها و موفقیتهایی که ایران در طول 35 سال گذشته بدست آورده موجب شده تا بر اقتدار این کشور افزوده شود، عنوان کرد: تعداد ترورها از سال 80 تا 92 انگشت شمار بوده و این موضوع نشانگر اقتدار نظام اسلامی و هراس دشمنان است.  

رئیس قرارگاه عمار بیان کرد: جمهوری اسلامی آمریکا را نابود و به خاک سیاه نشانده و این کشور دیگر چیزی روی زمین ندارد.

به گفته وی در مسئله تهاجم فرهنگی نیز آمریکا چه به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری به آخر خط رسیده است.

تنها کشوری که مخالف رژیم صهیونیستی بوده جمهوری اسلامی ایران است

حجت الاسلام طائب با اعلام اینکه تنها کشوری که مخالف رژیم صهیونیستی بوده جمهوری اسلامی ایران است، عنوان کرد: این رژیم با 3200 کلاهک هسته‌ای نمی‌تواند علیه ایران بمب‌ استفاده کند زیرا این نظام سیاست بازدارندگی علیه رژیم صهیونیستی را به کار گرفته است.

وی ادامه داد: نبرد ایران اسلامی با رژیم صهیونیستی و آمریکا از هنگام تسخیر لانه جاسوس شکل گرفت و امروز دو خط علیه ایران وجود دارد که یکی خط زمینی و دیگری عملیات روانی است.

حجت الاسلام طائب یادآور شد: رژیم های مستکبر جهان در حوزه عملیات زمینی با ترور 17 هزار شهید و در بخش روانی با اعمال تحریم ها به دنبال از پا درآوردن جمهوری اسلامی هستند اما این نظام همواره در مسیر پیشرفت و جهانی شدن گام برداشته است.

ایران در برابر آمریکا سد امنیتی و دفاعی شکل داده است

وی یادآور شد: ایران اسلامی امروز در تمام عرصه های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دارای اقتدار است و به جرات می توان گفت که این کشور در برابر آمریکا سد امنیتی و دفاعی شکل داده‌ و محال است که جنگی نظیر جنگ هشت ساله علیه نظام اسلامی روی دهد.

رئیس قرارگاه عمار با تاکید بر اینکه به منظور مقابله با تحریم های دشمن باید به دنبال تحقق اقتصاد مقاومتی بود، بیان کرد: دشمن می داند که نقطه ضعف جمهوری اسلامی نفت است و به همین دلیل راهی جز پیاده سازی اقتصاد مقاومتی نیست.

 

کد N135918

وبگردی