آفتاب
یاسین:

حزب الله برگرفته از عاشورا و ثمره مکتب امام خمینی(ره) است/ جوانان ما همه عباس حضرت زینب(س) هستند

حزب الله برگرفته از عاشورا و ثمره مکتب امام خمینی(ره) است/ جوانان ما همه عباس حضرت زینب(س) هستند

بیرجند – خبرگزاری مهر: قائم مقام نمایندگی حزب الله لبنان در ایران با بیان اینکه حزب الله لبنان برگرفته از عاشورا و ثمره پربرکت مکتب امام خمینی(ره) است گفت: کشور و گروه هایی که پشت سر امام خامنه ای و سیدحسن نصرالله حرکت کنند و ثمره مکتب امام خمینی(ره) باشند را نمی شود شکست داد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر محمدعلی یاسین شامگاه پنج شنبه در حسینیه گازاری ها در جمع مردم بیرجند اظهار کرد: بسیار خوشحال و خرسند هستم که در جمع خانواده حزب الله در بیرجند به مناسبت سالگرد شهادت حاج عماد مغنیه حضور دارم.

وی  افزود:"عمادمغنیه" به گفته مقام معظم رهبری درس خوانده مکتب امام خمینی(ره) بود و آنقدر به امام نزدیک شده بود که جزو فرزندان ایران به شمار می رفت.

قائم مقام نمایندگی حزب الله لبنان در ایران با اشاره به پیروزی های حزب الله بیان کرد: حاج رضوان در پیروزی های حزب الله نقش موثری داشت و در جنگ های سال 2000 و 2006 میلادی توانست رژیم صهیونیستی را شکست دهد.

وی با اشاره به جنگ 33 روزه لبنان بیان کرد: در جنگ 33 روزه رژیم صهیونیستی با تمام توان و با کمک و پشتوانه کشور آمریکا و سایر مستکبران وارد جنگ شد اما حزب الله با الهام گرفتن از مکتب عاشورا و عنایت خداوند او را به شکست کشاند.

قائم مقام نمایندگی حزب‌الله لبنان در ایران عنوان کرد: کشور و گروه هایی که پشت سر امام خامنه ای و سید حسن نصرالله حرکت کنند و ثمره مکتب امام خمینی باشند نمی شود شکست داد.

وی در ادامه به سخنان امام خمینی در باره رژیم صهیونیستی اشاره و عنوان کرد: امام (ره )فرمودند "رژیم صهیونیستی یک غده سرطانی است که باید از صحنه جهان محو شود" و سید حسن نصرالله بیان کرد که "جنگ بعدی ما با رژیم صهیونیستی جنگ نابودی این رژیم از صفحه روزگار است".

یاسین در ادامه به جنگ در سوریه اشاره و بیان کرد: جوانان حزب الله که امروز سلاح  به دست گرفته و با جان وارد سوریه شده اند درس گرفته مکتب عاشورا هستند که نخواهند گذاشت یک بار دیگر حضرت زینب (س) اسیر شود و این جوانان همه عباس زینب هستند که در مقابل یزیدیان زمان ایستادگی می کنند.

قائم مقام نمایندگی حزب‌الله لبنان در ایران افزود: امام خمینی(ره) با اینکه در قید حیات نیست اما هیچگاه گفته های او و ثمره درخت انقلاب او از زیر سایه امام خامنه ای خارج نمی شوند. جوانان ما هیچ هراسی از مرگ ندارند و با دل جان مقابل تکفیری ها خواهند جنگید.

وی گفت: تکفیری ها در سوریه به دنبال سرنگونی بشار اسد و مقاومت هستند و هم به شیعه و هم به سنی حمله می کنند. جنگ سوریه  یک جنگ سیاسی با حضور آمریکا، رژیم صهیونیستی و هم دستان آنان در منطقه است نه یک جنگ نظامی.

قائم مقام نمایندگی حزب‌الله لبنان در ایران بیان داشت: اگر تکفیری ها و هم دستان آنان در سوریه به پیروزی می رسیدند مقصد بعدی آنان لبنان بود اما کور خوانده اند و نمی دانند که جوانان ما درس گرفته از عاشورا و جنگ 8 ساله در ایران اسلامی هستند.

وی در خصوص پشتیبانی ایران از حزب الله عنوان کرد: ایران اسلامی به حزب الله کمک نمی کند بلکه حزب الله را از خود می داند و حزب الله پیرو امام خامنه ای عزیز است.

 

کد N135917

وبگردی