آفتاب

امام جمعه موقت تهران: آیت الله خوشوقت از پرچمداران نظام بود

امام جمعه موقت تهران: آیت الله خوشوقت از پرچمداران نظام بود

کرمان- ایرنا- امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه مرحوم آیت الله خوشوقت از پرچمداران نظام بود، اظهار داشت: آیت الله خوشوقت در زمان انتخابات 88 برای هوشیاری و راهنمایی مردم خط می داد تا به کسانی رای ندهند که همصدا وهمراه با آمریکا شده اند.

به گزارش ایرنا؛ حجت الاسلام والمسلمین ˈکاظم صدیقیˈ شامگاه پنجشنبه در آیین بزرگداشت عالم ربانی مرحوم آیت الله عزیزالله خوشوقت معلم اخلاق و شاگرد مرحوم علامه طباطبایی در مسجد امام (ره) افزود: خطی که مرحوم آیت الله خوشوقت داشت خط تقوا بود که به صورت منطقی نشان می داد و برای رهبری نور امید بود.

وی گفت: آیت الله خوشوقت در زمان فتنه 88 جلوی برخی انحرافات را گرفتند و این در حالی بود که رییس جمهور آمریکا و فرانسه به طور رسمی از فتنه جویان حمایت می کردند.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی افزود: در حقانیت ولایت همین بس که مردان خدا هم حامی ولایت بوده و هم پشت سر رهبری هستند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه خداوند فلسفه خلقت انسان را امتحان معرفی کرده است، اظهار کرد: خداوند در سوره ملک تمام انسانها را در همه حال مورد امتحان الهی خود قرار داده است.

وی گفت: این امتحان مربوط به زمان و دوره خاص و یا صرف فتنه 88 نبوده بلکه در همسرداری، همسایه داری، رفتار جوانان با پدر و مادر و معلم و دوست مورد استفاده است.

او افزود: خداوند همه را امتحان می کند، مسوولان و همه مسوولیتها جزو امتحانات سخت خداوند است که خیلی از افراد نیز مردود می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی همچنین خطاب به جوانان گفت: جوانی پیچ خطرناکی است که باید مراقب بود تا شیطان شما را سرگرم نکند و به باتلاق نکشاند.

آیت الله خوشوقت از علمای برجسته ایران اسلامی دوم اسفند ماه سال 91 به دلیل عارضه تنفسی در شهر مکه مکرمه به ملکوت اعلی پیوست و در حرم حضرت عبدالعظیم (ره) به خاک سپرده شد.ک/2

2624/ 3404
کد N135698

وبگردی