آفتاب
سرمربی تیم والیبال نشسته ثامن الحجج سبزوار:

وحدت مهمترین عامل قهرمانی ما در لیگ برتر شد

وحدت مهمترین عامل قهرمانی ما در لیگ برتر شد

مشهد - ایرنا - سرمربی والیبال نشسته تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) سبزوار گفت: وحدت تیمی از جمله عوامل مهمی است که موجب قهرمانی تیم ما در لیگ برتر شد.

ˈهادی رضاییˈ عصر پنجشنبه پس از پیروزی سه بر صفر در هفته پایانی رقابتهای لیگ که منجر به قهرمانی تیم ثامن الحجج سبزوار شد به خبرنگار ایرنا گفت: حمایتهای اسپانسر، زحمات تماشاگران و نیز تجربه و وحدت تیمی از مهمترین عوامل موفقیت تیم ما بود .

وی در خصوص دیدار مقابل ذوب آهن اصفهان نیز گفت: هر دو تیم بازی بسیار خوب و تماشاگرپسندی ارائه کردند.

سرمربی تیم والیبال نشسته ثامن الحجج(ع) سبزوار با ابراز رضایت از عملکرد تیمش گفت: همه بازیکنان کار تیمی بسیار خوبی ارائه کردند که جای قدردانی دارد.

وی در خصوص تیم حریف نیز گفت: تیم ذوب آهن اصفهان تیم بسیار خوبی است و از بازیکنان ملی و کادر فنی با دانشی بهره می برد و امروز هم در مقابل تیم ثامن الحجج بازی خوبی به نمایش گذاشت.

سرمربی تیم والیبال نشسته ثامن الحجج (ع) سبزوار در مورد بازیهای لیگ امسال هم گفت: سطح کیفی تیمها نسبت به سال گذشته بهتر شده بود و نتایج به هیچوجه قابل پیش بینی نبود تا جایی که تا آخرین روز هنوز قهرمان و نایب قهرمان مشخص نبودند.

وی همچنین اظهارداشت: از 16 تا 22 اسفند ماه جاری اردوی تیم ملی برای آمادگی مسابقات قهرمانی آسیا در تهران برگزار می شود.

رضایی با بیان اینکه 21 نفر به اردوی تیم ملی دعوت شده اند که هفت نفر از آنان از تیم ثامن الحجج(ع) سبزوار هستند افزود: رقابتهای والیبال نشسته قهرمانی آسیا از 27 فروردین تا پنجم اردیبهشت ماه سال آتی در مشهد برگزار می شود.

7495/7499/659
کد N135520

وبگردی