آفتاب
نماینده‌ی مردم لردگان در مجلس عنوان کرد

گشایش سرمایه‌گذاری‌ها، نویدبخش بازگشایی راه توسعه‌ی اقتصادی چهار محال و بختیاری

گشایش سرمایه‌گذاری‌ها، نویدبخش بازگشایی راه توسعه‌ی اقتصادی چهار محال و بختیاری

نماینده‌ی مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اهمیت جذب سرمایه‌گذار در توسعه‌ی اقتصادی استان تصریح کرد: رو به گشایش بودن سرمایه‌گذاری‌ها و فعال شدن مشاوران اقتصادی در استان نویدبخش باز شدن راه توسعه‌ی اقتصادی استان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه‌ی چهارمحال و بختیاری- «مجید جلیل» در شورای اداری استان افزود: امسال حضور مردم در این راهپیمایی 1.5 برابر پارسال بود که برای دشمنان خارجی و منطقه‌ای و حتی داخلی این پیام را داشت که مردم کشور همان مردم هستند و هیچ تغییری در منش واعتقادات آنان ایجاد نشده است.

وی با بیان اینکه حضور باشکوه مردم به مسئولان نشان داد که جز مردم کسی را ندارند، اظهار کرد: مسئولان نظام جز به این پایگاه اجتماعی که حضرت امام خمینی(ره) به ارمغان آورده است نباید دل بسته شوند.

نماینده‌ی مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه رهبری در تداوم انقلاب اسلامی، تصریح کرد: نقش رهبری نیز در مقاطع مختلف بالاخص در این پیچ خطرناکی که کشور هم‌اکنون در آن است بی‌بدیل است و هیچگاه نباید از آن غافل بود.

جلیل با اشاره به برگزاری اجلاس بین‌المللی مجالس در کشور تصریح کرد: این اجلاس که حدود 30 رئیس مجلس با 53 هیئت پارلمانی شرکت کردند، در طول تاریخ کشور بی‌نظیر بود و این پیام را دارد که ایران هنوز کانون توجه جهان، منطقه است.

وی با بیان اینکه از این 30 کشور اسلامی تنها دو کشور حمایت همه جانبه از ایران داشتند، خاطر نشان کرد: تنها حمایت افغانستان و لبنان از کشور نشان از این دارد ایران همواره مظلوم است و دوستان کمی در دنیا دارد.

نماینده‌ی مردم لردگان در مجلس با اشاره به کلیات بودجه‌ی 93 خاطر نشان کرد: مجلس و دولت کوشیدند تا ظرف یک ماه و نیم کلیات بودجه در راستای محرومیت‌زدایی، عمرانی و زیرساخت‌های کشور متفاوت با سال‌های گذشته بسته شود.

جلیل با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور و لزوم کاهش وابستگی اقتصاد کشور به نفت گفت: حذف دهک‌های بالا که نیازمند نیستند و برنامه‌ریزی در راستای کاهش نقدینگی در کشور نیز از دیگر اقدامات موثر در برطرف کردن مشکلات کشور است.

وی با تأکید بر اهمیت جذب سرمایه‌گذار در توسعه‌ی اقتصادی استان تصریح کرد: سرمایه‌گذاری‌ها در استان روبه گشایش است و مشاوران اقتصادی نیز بشدت در استان فعال شده‌اند که خود نویدبخش باز شدن راه استان به سوی توسعه‌ی اقتصادی است.

نماینده‌ی مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی عملکرد متولیان فرهنگی را در استان مطلوب برشمرد و افزود: بحث صنعت نیز در استان بازنگری شده است و مشکلات بخصوص در بحث فولاد در دست پیگیری است.

جلیل با اشاره به مشکل استان در بحث کشاورزی و آب تصریح کرد: استان در زیرساخت‌های کشاورزی، آب شرب، مدیریت آب و انتقال بین حوضه‌ای مشکلاتی دارد که باید در راستای برطرف کردن این مشکلات برنامه‌ریزی صحیح شود.

وی خاطرنشان کرد: کشاورزی شغل اصلی مردم استان است و مدیر کشاورزی باید برنامه‌ی صحیحی در بحث نیروی انسانی و کاری در این راستا ارائه بدهد.

انتهای پیام

کد N135484

وبگردی