آفتاب

خیرین مدرسه ساز نقش موثری در سند تحول بنیادین آموزش و پروش دارند

خیرین مدرسه ساز نقش موثری در سند تحول بنیادین آموزش و پروش دارند

اراک- ایرنا- معاون پشتیبانی و مشارکت های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: خیرین مدرسه ساز نقش بسیار موثری در راستای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بر عهده دارند.

ˈسید باقر مسلمیˈ روز پنج شنبه در دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز کلانشهر اراک افزود: احداث و تجهیز مدارس در نقاط مختلف کشور آینده علمی روشنی را برای ایران اسلامی ترسیم می کند.

وی بیان کرد: راه رسیدن به توسعه پایدار که عزت، سربلندی، اقتدار، سعادت و استقلال ایران اسلامی را تضمین می کند، سرمایه گذاری در بخش آموزش و پرورش است.

معاون پشتیبانی و مشارکت های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور اظهار کرد: هدف نظام تعلیم و تربیت هم، رساندن انسان به کمال بی انتهای الهی است بنابراین مسوولان آموزشی و خیرین مدرسه ساز باید با فراهم کردن مدارس با امکانات مناسب، گامی بلند در جهت تربیت انسان های سالم و پرنشاط بردارند.

وی یادآور شد: جوانان کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به پیشرفت های بسیاری در زمینه های مختلف علمی دست یافته اند اما برای ساختن ایران عزیز باید بیشتر تلاش کرد.

مسلمی با بیان اینکه کار خیرین مدرسه ساز ریشه در افکار فرهنگی و اسلامی دارد ، گفت: تلاش این افراد نیکوکار نشانگر اهمیت آنان به علم و دانش در کشور است.

وی، ساخت مدرسه را از نیازهای زیربنایی کشور دانست و دامه داد: کاهش مدارس چهارنوبته در کشور به دو نوبته و حتی یک نوبته حکایت از موفقیت جامعه خیرین در کشور دارد که با حرکت خودجوش خود توانسته اند بخشی از مشکلات فضاهای آموزشی را حل کنند.

مسلمی خاطر نشان کرد: جامعه، مردم و خیرین را باید به سمتی هدایت کنیم که علاوه بر مشارکت در ساخت مدارس، در توسعه، تجهیز و نگهداری مدارس نیز مشارکت خوبی داشته باشند. ک/2

7115/559/ 1539
کد N135283

وبگردی