آفتاب

استاندار تهران: حمایت از سرمایه گذاران مورد تاکید رییس جمهوری است

استاندار تهران: حمایت از سرمایه گذاران مورد تاکید رییس جمهوری است

تهران بزرگ – ایرنا - استاندار پایتخت گفت: دولت تدبیر و امید بین سرمایه گذار و دلال تفاوت قائل است و حمایت از قشر سرمایه گذار مورد تاکید شخص رییس جمهوری است.

سید حسین هاشمی روز پنج شنبه در نشست با مدیران ستادی و فرمانداران تهران افزود: حجت الاسلام حسن روحانی تاکید ویژه ای روی حمایت از سرمایه گذاران و حفظ عزت و کرامت آنها دارد.

وی ادامه داد: سرمایه گذاری که با سرمایه خود به گسترش تولید و ایجاد اشتغال کمک می کند با دلالی که با حرکت های غیر مولد بدنبال افزایش سرمایه است، تفاوت قائل است.

استاندار پایتخت از فرمانداران و معاونان استان خواست در همه استانداری و تمام شهرستان ها کارگروه هایی را برای جذب سرمایه گذار و معرفی فرصت های سرمایه گذاری به صاحبان سرمایه تشکیل دهند.

مقام عالی استان با اشاره به رکود تورمی کنونی در فضای اقتصادی کشور گفت: خروج از رکود تورمی امکانپذیر است و با تدابیر خوب دولت در حوزه سیاست خارجی و تجدیدنظر در سیاست های اقتصادی داخلی تورم در حال کاهش است.

وی، با بیان این که فساد اداری مانند موریانه همه چیز را از درون تباه می کند، افزود: دولت یازدهم در مبارزه با فساد با کسی تعارف ندارد.

هاشمی خواستار استفاده از توان تمامی مدیران توانمند پایتخت برای حل مشکلات شد و گفت: ما نماینده دولت هستیم نه جناح های سیاسی و باید مراقب باشیم در گزینش مدیران یا انجام کارها جناحی عمل نکنیم.

وی از همکاری دستگاه های حاکمیتی با دستگاه های استانی تقدیر کرد و گفت: تشکیل کمیسیونی متشکل از برخی وزرا، شهردار، رییس شورای شهر و استاندار پایتخت در نشست روز چهارشنبه هیات دولت نشان دهنده توجه دولت یازدهم به مسایل کلان شهر تهران است که این امر قابل تقدیر است.

استاندار تهران افزود: در دولت گذشته هشت سال روابط شهرداری و استانداری در شرایط خوبی قرار نداشت و اکنون این روابط حسنه است و این موضوع تاثیر زیادی در حل سریع مشکلات پایتخت دارد.

روز چهارشنبه، استاندار تهران به همراه محمد باقر قالیباف شهردار و احمد مسجد جامعی رییس شورای شهر تهران در هیات دولت حضور یافته و درباره مسایل این کلان شهر به رییس جمهوری گزارش دادند.

تهرام/9191/ 699/ 605
کد N135200

وبگردی