آفتاب
استاندار اصفهان تأکید کرد:

برگزاری موفق المپیاد فرهنگی ورزشی دانش آموزان مطابق با استانداردهای طراحی شده

برگزاری موفق المپیاد فرهنگی ورزشی دانش آموزان مطابق با استانداردهای طراحی شده

برگزاری منظم و موفق المپیاد فرهنگی ورزشی دانش آموزان پسر دوره متوسطه به میزبانی اصفهان عامل خوبی برای نشر ارزشها و ظرفیت های اصفهان خواهد بود.

ایلنا: استاندار اصفهان در جلسهٔ ستادهای هماهنگی برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی دانش آموزان پسر دورهٔ متوسطهٔ کشور گفت: باید به گونه‌ای عمل کنیم که برگزاری این المپیاد با استانداردهای طراحی شده مطابقت نماید.

به گزارش خبرگزاری ایلنا؛ رسول زرگرپور با اشاره به تاثیر این گونه برنامه‌ها برای دانش آموزان، اظهار داشت: اینگونه فعالیت‌های سالم اگر به شکل منظم و با برنامه صورت پذیرد نا‌خودآگاه و به طور غیر مستقیم درس نظم مداری و برنامه محوری را به نسل نوجوان ما القا خواهد کرد.

استاندار اصفهان با بیان این مطلب که دانش آموزان از ۲۹ استان کشور در این المپیاد شرکت می‌کنند، عنوان کرد: در صورت برگزاری منظم و موفق این المپیاد مهمانان ما مبلغین خوبی برای ارزش‌ها و ظرفیت‌های اصفهان خواهند بود.

زرگرپور با تأکید براینکه باید در کنار مسابقات از مسائل فرهنگی نیز غافل نشده و بازدید از اماکن تاریخی را در دستور کار قرار داد، همکاری با آموزش و پرورش در برگزاری این المپیاد را از کلیهٔ دستگاه‌های ذیربط خواستار شد.

گفتنی است: المپیاد فرهنگی ورزشی دانش آموزان پسر مقطع متوسطه سراسر کشور به میزبانی اصفهان از تاریخ دوم لغایت هشتم اسفندماه با حضور بیش از ۸۰۰ دانش آموز از ۲۹ استان در ۴ رشتهٔ والیبال، بسکتبال، هندبال و فوتسال در قالب ۸۱ تیم ورزشی برگزار خواهد شد.

کد N135136

وبگردی