آفتاب
اکبری:

محدودیت های ترافیکی محور کرج - چالوس در روزهای پایانی سال اعمال می شود

محدودیت های ترافیکی محور کرج - چالوس در روزهای پایانی سال اعمال می شود

کرج - خبرگزاری مهر: رئیس پلیس راه البرز گفت: با توجه به قرار گرفتن در روزهای پایانی سال حجم مسافرت ها افزایش یافته به همین منظور برای تسهیل در تردد خودروها در محور کرج - چالوس و همچنین کنترل بار ترافیکی محور چالوس محدودیت های ترافیکی اعمال می شود.

رضا اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: با توجه به اینکه در فصل زمستان به سر می‌بریم، اکثر مناطق و جاده‌های واقع در ارتفاعات و کوهستان‌های کشور دارای شرایط آب و هوایی مناسبی برای سفر نیستند.

وی در ادامه تصریح کرد: از رانندگانی که قصد عبور از محورهای البرز را دارند خواستاریم که به توصیه های پلیس راه و تیم راهداری اداره کل راه و شهرسازی البرز توجه ویزه ای داشته باشند.

اکبری تاکید کرد: رانندگانی که قصد عبور از محورهای کوهستانی را دارند نکات ایمنی را رعایت کنند و بدون داشتن زنجیر چرخ از سفر در این محورها خودداری کنند.

رئیس پلس راه البرز یادآور شد: در حال حاضر تمام محورهای استان باز است و پلیس راه برای سهولت در تردد خودروها به جد تلاش می کند.

رئیس پلیس راه استان البرز گفت: بر اساس دستورالعمل پلیس، از ساعت 17 و 30 دقیقه روز جمعه دوم اسفند ماه سال جاری تا ساعت 24، فقط تردد خودروها از مرزن‌آباد به سمت کرج مجاز است.

اکبری خاطرنشان کرد: بنابراین از ساعت 14 و 30 دقیقه این روز تا ساعت 24 ماموران پلیس راه از تردد خودروها از میدان امیر کبیر کرج به سمت مرزن‌آباد جلوگیری می‌کنند.

وی در پایان تصریح کرد: بر اساس روال هفته‌های گذشته در این مدت تردد موتورسکیلت‌ها و همچنین انواع تریلر و کامیون در جاده چالوس ممنوع است.

کد N134873

وبگردی