آفتاب

جوامع سنتی کشمکش‌ها و تضادهای زیادی دارند

جوامع سنتی کشمکش‌ها و تضادهای زیادی دارند

رئیس کمیسون نظارت و ارزشیابی و حقوقی شورای شهر زاهدان گفت: جوامعی که گرفتار سنت هستند دچار کشمکش‌ها و تضادها هستند و متاسفانه در جامعه امروزی افرادی ذی نفوذ وجود دارند که در راستای رسیدن به اهداف و منافع خود از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند و این امر باعث بروز بسیاری از مشکلات شده و می شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه سیستان و بلوچستان، پرویز سارانی بیان کرد: اگر بتوانیم از قابلیت قومی و مذهبی این استان به عنوان یک نقطه قوت در راستای توسعه استفاده کنیم بسیاری از مسائل حل می‌شود لذا با شایسته سالاری و توجه به لیاقت‌ها باید مکتب سازی و نسبت به پرورش نیروهای کارآمد اقدام کنیم.

وی گفت: استان سیستان و بلوچستان فقط مشکل ندارد بلکه قابلیت‌ها و محاسنی نیز دارد که وجود 1300 کیلومتر مرز آبی و خاکی یکی از بزرگترین مزایایی است که می توان به آن اشاره کرد.

سارانی افزود: این استان پهناورترین استان در کشور است و دارای 4 خصیصه می‌باشد که هیچ استان دیگری در کشور ندارد. وجود خط آهن، خط هوایی، دریایی و خاکی که تماماً از مزیت‌های بین المللی برخوردار هستند جز خصایصی است که می توان از آنها در جهت توسعه و پیشرفت استان استفاده کرد.

وی بیان داشت: متاسفانه سوء مدیریت‌ها و عدم سلامت اداری در جامعه بیداد کرده و مانع از پیشرفت و توسعه در سطوح مختلف در شهر زاهدان شده است.

انتهای پیام

کد N134836

وبگردی